Συνηθεις ερωτησεις

Aπαντήσεις στις πιο συχνές σας ερωτήσεις

Διαβάστε απαντήσεις στα πιο συχνά ερωτήματα πελατών μας. Αν δεν βρείτε την απάντηση στο δικό σας ερώτημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

1. Ποιο είναι το πλησιέστερο στην περιοχή μου κατάστημα ΑΒ;
Μπορείτε να το βρείτε εύκολα στην ενότητα ΒΡΕΣ ΤΟ ΑΒ ΣΟΥ όπου υπάρχει αναλυτική λίστα των καταστημάτων ΑΒ ανά νομό καθώς και το ωράριο λειτουργίας τους.
2. Πότε θα ανοίξει κατάστημα ΑΒ στη γειτονιά μου;
Η εταιρία αναπτύσσει συνεχώς το δίκτυο των καταστημάτων της ανά την Ελλάδα. Η επιλογή των νέων καταστημάτων αποτελεί συνισταμένη πολλών παραγόντων όπως ανάλυση της αγοράς, ανάγκες και προτάσεις του καταναλωτικού κοινού. Αν έχετε κάποια πρόταση για νέο κατάστημα μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον κ. Ανδρέα Κοροβέση Υπεύθυνο Επέκτασης & Ανεύρεσης Ακινήτων στο akorovesis@ab.gr
3. Πως μπορώ να βγάλω κάρτα πόντων ΑΒ Plus;
Την αποκτάτε Αμέσως και εντελώς Δωρεάν, συμπληρώνοντας απλά μια Αίτηση Χορήγησης, στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του καταστήματος ΑΒ που συνήθως κάνετε τις αγορές σας, ή συμπληρώνοντας ηλεκτρονικά την αίτηση.
4. Tι είναι η ΑΒ Plus και τι μου προσφέρει;
Eίναι η κάρτα αγορών στα ΑΒ με την οποία κερδίζετε 1 πόντο με κάθε 3€ αγορών και 1 πόντο με κάθε χρήση επαναχρησιμοποιούμενης σακούλας ΑΒ. Όταν συγκεντρώσετε 200 πόντους παίρνετε μία δωροεπιταγή 6€ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε επόμενες αγορές σας.
5. Πως μπορώ να εκδώσω τις κάρτες ΑΒ Plus MasterCard από την Τράπεζα Πειραιώς;
Μπορείτε να εκδώσετε τις κάρτες ΑΒ Plus MasterCard – Χρεωστική, Πιστωτική και Προπληρωμένη - σε οποιoδήποτε υποκατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς. Για όποια απορία σχετικά με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τη διαδικασία μπορείτε να απευθυνθείτε στο 18 2 18 ή να επισκεφτείτε το www.piraeusbank.gr
6. Πως μπορώ να βρω δουλειά στην ΑΒ;
Συμπληρώνοντας ηλεκτρονικά την αίτηση στο http://www.abcareers.gr/form.asp.
7. Ποιοι είναι οι προμηθευτές των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ΑΒ και γιατί οι τιμές είναι χαμηλότερες από τα επώνυμα προϊόντα;
Στόχος της ΑΒ είναι να παρέχει στους πελάτες της υψηλής ποιότητας προϊόντα σε χαμηλές τιμές, με συνέπεια. Η ΑΒ συνεργάζεται με τους προμηθευτές εκείνους που καλύπτουν τα παραπάνω στάνταρ. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προέρχονται από γνωστούς προμηθευτές με μικρή ή και καθόλου διαφορά όσον αφορά τα συστατικά του και χωρίς να επηρεάζει επουδενί την ποιότητα ή τη γεύση. Οι εταιρείες που αναπτύσσουν επώνυμα προϊόντα επενδύουν χρήματα σε διαφήμιση και έρευνα για την ανάπτυξη των προϊόντων τους με αποτέλεσμα να φαίνεται στον τελικό αποδέκτη/καταναλωτή. Επειδή τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας δεν επωμίζονται τα έξοδα της έρευνας και της διαφήμισης, μπορούν να πουλήσουμε το προϊόν σε καλύτερες τιμές. Επιπλέον προϊόντα της ΑΒ όπως Care ή 365 έχουν ακόμα καλύτερες τιμές γιατί οι διαπραγματεύσεις και η αγορά γίνονται σε επίπεδα Ομίλου.
8. Αν είμαι δυσαρεστημένος με ένα προϊόν, μπορώ να το γυρίσω πίσω;
Φυσικά. Αν και τα προϊόντα μας έχουν πολύ υψηλά πρότυπα ποιότητας οι παρατηρήσεις σας είναι πολύτιμες για μας. Αν διαπιστώσατε κάποιο ελάττωμα σε κάποιο προϊόν που αγοράσατε από τα καταστήματα ΑΒ το επιστρέφεται άμεσα στο κατάστημα. Το κατάστημα το τοποθετεί σε ειδική κόκκινη τσάντα (Red Bag) για επιστροφή στο Τμήμα του Ποιοτικού Ελέγχου από όπου το εντοπισμένο πρόβλημα διερευνάται με προσοχή και το αποτέλεσμα γνωστοποιείται άμεσα.
9. Tι να κάνω αν δεν μπορώ να βρω ένα προϊόν στο τοπικό μου κατάστημα;
Μπορείτε να τηλεφωνήσετε στο 18 202. Θα ενημερωθείτε σε ποια καταστήματα είναι διαθέσιμο το προϊόν.
10. Γιατί σταματάει η διάθεση κάποιων προϊόντων;
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να σταματήσει η διάθεση κάποιου προϊόντος στα ΑΒ.

1) Τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν έχουν ζήτηση και αντικαθίστανται από άλλα που ανταποκρίνονται καλύτερα στις απαιτήσεις των πελατών, ή

2) οι ίδιοι οι προμηθευτές τα αποσύρουν και τα αντικαθιστούν με νέα.

Ωστόσο, η ΑΒ φημίζεται για την ποικιλία της και σας διαβεβαιώνουμε πως παρακολουθεί συνεχώς τις καταναλωτικές τάσεις και ανάγκες και προσαρμόζει την ποικιλία της βάσει αυτών.
11. Προσφέρετε επιταγές δώρων σε εταιρίες και ιδιώτες;
Nαι, προσφέρουμε επιταγές δώρων. Οι ιδιώτες μπορούν να απευθυνθούν στο ίδιο το κατάστημα ενώ οι εταιρίες στην κα Έρη Κιούση στο 210-6608557. Οι δωροεπιταγές ΑΒ αποτελούν πολύ χρήσιμα δώρα και προτιμούνται ιδιαιτέρως από εταιρίες για τους εργαζομένους τους στην περίοδο των εορτών.
12. Eπιτρέπεται η συλλογή τροφίμων φιλανθρωπικών σωματείων στα καταστήματα ΑΒ;
Η πολιτική της εταιρίας επιτρέπει ανά περίπτωση τη συλλογή τροφίμων που οργανώνουν τα διάφορα φιλανθρωπικά σωματεία ζητώντας τη συνδρομή των πελατών της ΑΒ. Το αίτημα που φτάνει στο εκάστοτε κατάστημα αξιολογείται από τη Διεύθυνση Λειτουργίας Καταστημάτων και αναλόγως γίνεται πράξη ή και όχι αν συμπίπτει με κάποια άλλη φιλανθρωπική ενέργεια.
13. Ποια είναι η διαδικασία χορηγιών;
Η ΑΒ δραστηριοποιείται εντόνως στο χώρο των χορηγιών όσον αφορά µη κερδοσκοπικά ιδρύµατα και φορείς που έχουν σχέση µε την υγεία και τις ευπαθείς κοινωνικές οµάδες. Η κοινωνική ευθύνη αποτελεί μέρος της ταυτότητας της εταιρίας η οποία θεωρεί τις χορηγίες γι'αυτούς τους σκοπούς σαν επένδυση και όχι σαν κόστος. Ο εκάστοτε ενδιαφερόμενος που εκπροσωπεί μη κερδοσκοπικό οργανισμό και εκπροσωπεί ομάδα ανθρώπων που έχουν σχέση µε την υγεία και τις ευπαθείς κοινωνικές οµάδες μπορεί να στείλει το εταιρικό προφίλ του ΜΚΟ καθώς και το συγκεκριμένο αίτημα υπόψιν Επιτροπής Χορηγιών στη διεύθυνση Λ.Σπάτων 81 Γέρακας ΤΚ 15344 ή στο email nkarahaliou@ab.gr To Δ.Σ. έχει εγκρίνει την εγγραφή συγκεκριμένου κονδυλίου στον Προϋπολογισμό για ενίσχυση κοινωνικών πρωτοβουλιών που κινούνται στα παραπάνω πλαίσια. Ειδική επιτροπή, στην οποία προεδρεύει ένα από τα ανεξάρτητα μέλη του Δ.Σ., διαχειρίζεται τη διάθεση του παραπάνω κονδυλίου του Προϋπολογισμού. Η ΑΒ δεν χορηγεί υποτροφίες καλλιτεχνικά προγράµµατα, αθλητικές οργανώσεις, συνέδρια/ημερίδες.