ΒΟΗΘΕΙΑ

Aπαντήσεις στις πιο συχνές σας ερωτήσεις

Διαβάστε απαντήσεις στα πιο συχνά ερωτήματα πελατών μας. Αν δεν βρείτε την απάντηση στο δικό σας ερώτημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Γενικά

1. Ποιο είναι το πλησιέστερο στην περιοχή μου κατάστημα ΑΒ;
Μπορείτε να το βρείτε εύκολα στην ενότητα ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΑΒ ΣΑΣ όπου μπορείτε να αναζητήσετε τα καταστήματα είτε μέσω του πεδίου εύρεσης καταστήματος, είτε μέσω του χάρτη.
2. Πότε θα ανοίξει κατάστημα ΑΒ στη γειτονιά μου;
Η εταιρία αναπτύσσει συνεχώς το δίκτυο των καταστημάτων της ανά την Ελλάδα. Η επιλογή των νέων καταστημάτων αποτελεί συνισταμένη πολλών παραγόντων όπως ανάλυση της αγοράς, ανάγκες και προτάσεις του καταναλωτικού κοινού. Αν έχετε κάποια πρόταση για νέο κατάστημα μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον κ. Ανδρέα Κοροβέση Υπεύθυνο Επέκτασης & Ανεύρεσης Ακινήτων στο akorovesis@ab.gr
3. Tι είναι η ΑΒ Plus και τι μου προσφέρει;
Eίναι η κάρτα αγορών στα ΑΒ με την οποία κερδίζετε 1 πόντο με κάθε 3€ αγορών και 1 πόντο με κάθε χρήση επαναχρησιμοποιούμενης σακούλας ΑΒ. Όταν συγκεντρώσετε 200 πόντους παίρνετε μία δωροεπιταγή 6€ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε επόμενες αγορές σας.
4. Πως μπορώ να εκδώσω τις κάρτες ΑΒ Plus MasterCard από την Τράπεζα Πειραιώς;
Μπορείτε να εκδώσετε τις κάρτες ΑΒ Plus MasterCard – Χρεωστική, Πιστωτική και Προπληρωμένη - σε οποιoδήποτε υποκατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς. Για όποια απορία σχετικά με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τη διαδικασία μπορείτε να απευθυνθείτε στο 18 2 18 ή να επισκεφτείτε το www.piraeusbank.gr
5. Πως μπορώ να βρω δουλειά στην ΑΒ;
Συμπληρώνοντας ηλεκτρονικά την αίτηση στο http://www.abcareers.gr/form.asp.
6. Ποιοι είναι οι προμηθευτές των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ΑΒ και γιατί οι τιμές είναι χαμηλότερες από τα επώνυμα προϊόντα;
Στόχος της ΑΒ είναι να παρέχει στους πελάτες της υψηλής ποιότητας προϊόντα σε χαμηλές τιμές, με συνέπεια. Η ΑΒ συνεργάζεται με τους προμηθευτές εκείνους που καλύπτουν τα παραπάνω στάνταρ. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προέρχονται από γνωστούς προμηθευτές με μικρή ή και καθόλου διαφορά όσον αφορά τα συστατικά του και χωρίς να επηρεάζει επουδενί την ποιότητα ή τη γεύση. Οι εταιρείες που αναπτύσσουν επώνυμα προϊόντα επενδύουν χρήματα σε διαφήμιση και έρευνα για την ανάπτυξη των προϊόντων τους με αποτέλεσμα να φαίνεται στον τελικό αποδέκτη/καταναλωτή. Επειδή τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας δεν επωμίζονται τα έξοδα της έρευνας και της διαφήμισης, μπορούν να πουλήσουμε το προϊόν σε καλύτερες τιμές. Επιπλέον προϊόντα της ΑΒ όπως Care ή 365 έχουν ακόμα καλύτερες τιμές γιατί οι διαπραγματεύσεις και η αγορά γίνονται σε επίπεδα Ομίλου.
7. Αν είμαι δυσαρεστημένος με ένα προϊόν, μπορώ να το γυρίσω πίσω;
Φυσικά. Αν και τα προϊόντα μας έχουν πολύ υψηλά πρότυπα ποιότητας οι παρατηρήσεις σας είναι πολύτιμες για μας. Αν διαπιστώσατε κάποιο ελάττωμα σε κάποιο προϊόν που αγοράσατε από τα καταστήματα ΑΒ το επιστρέφετε άμεσα στο κατάστημα. Το κατάστημα το τοποθετεί σε ειδική κόκκινη τσάντα (Red Bag) για επιστροφή στο Τμήμα του Ποιοτικού Ελέγχου από όπου το εντοπισμένο πρόβλημα διερευνάται με προσοχή και το αποτέλεσμα γνωστοποιείται άμεσα.
8. Tι να κάνω αν δεν μπορώ να βρω ένα προϊόν στο τοπικό μου κατάστημα;
Μπορείτε να τηλεφωνήσετε στην Ανοιχτή Γραμμή Επικοινωνίας, 18 202. Θα ενημερωθείτε σε ποια καταστήματα είναι διαθέσιμο το προϊόν.
9. Γιατί σταματάει η διάθεση κάποιων προϊόντων;
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να σταματήσει η διάθεση κάποιου προϊόντος στα ΑΒ.

1) Τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν έχουν ζήτηση και αντικαθίστανται από άλλα που ανταποκρίνονται καλύτερα στις απαιτήσεις των πελατών, ή

2) οι ίδιοι οι προμηθευτές τα αποσύρουν και τα αντικαθιστούν με νέα.

Ωστόσο, η ΑΒ φημίζεται για την ποικιλία της και σας διαβεβαιώνουμε πως παρακολουθεί συνεχώς τις καταναλωτικές τάσεις και ανάγκες και προσαρμόζει την ποικιλία της βάσει αυτών.
10. Προσφέρετε επιταγές δώρων σε εταιρίες και ιδιώτες;
Nαι, προσφέρουμε επιταγές δώρων. Οι ιδιώτες μπορούν να απευθυνθούν στο ίδιο το κατάστημα ενώ οι εταιρίες στην κα Έρη Κιούση στο 210-6608557. Οι δωροεπιταγές ΑΒ αποτελούν πολύ χρήσιμα δώρα και προτιμούνται ιδιαιτέρως από εταιρίες για τους εργαζομένους τους στην περίοδο των εορτών.
11. Eπιτρέπεται η συλλογή τροφίμων φιλανθρωπικών σωματείων στα καταστήματα ΑΒ;
Η πολιτική της εταιρίας επιτρέπει ανά περίπτωση τη συλλογή τροφίμων που οργανώνουν τα διάφορα φιλανθρωπικά σωματεία ζητώντας τη συνδρομή των πελατών της ΑΒ. Το αίτημα που φτάνει στο εκάστοτε κατάστημα αξιολογείται από τη Διεύθυνση Λειτουργίας Καταστημάτων και αναλόγως γίνεται πράξη ή και όχι αν συμπίπτει με κάποια άλλη φιλανθρωπική ενέργεια.
12. Ποια είναι η διαδικασία χορηγιών;
Η ΑΒ δραστηριοποιείται εντόνως στο χώρο των χορηγιών όσον αφορά µη κερδοσκοπικά ιδρύµατα και φορείς που έχουν σχέση µε την υγεία και τις ευπαθείς κοινωνικές οµάδες. Η κοινωνική ευθύνη αποτελεί μέρος της ταυτότητας της εταιρίας η οποία θεωρεί τις χορηγίες γι'αυτούς τους σκοπούς σαν επένδυση και όχι σαν κόστος. Ο εκάστοτε ενδιαφερόμενος που εκπροσωπεί μη κερδοσκοπικό οργανισμό και εκπροσωπεί ομάδα ανθρώπων που έχουν σχέση µε την υγεία και τις ευπαθείς κοινωνικές οµάδες μπορεί να στείλει το εταιρικό προφίλ του ΜΚΟ καθώς και το συγκεκριμένο αίτημα υπόψιν Επιτροπής Χορηγιών στη διεύθυνση Λ.Σπάτων 81 Γέρακας ΤΚ 15344 ή στο email nkarahaliou@ab.gr To Δ.Σ. έχει εγκρίνει την εγγραφή συγκεκριμένου κονδυλίου στον Προϋπολογισμό για ενίσχυση κοινωνικών πρωτοβουλιών που κινούνται στα παραπάνω πλαίσια. Ειδική επιτροπή, στην οποία προεδρεύει ένα από τα ανεξάρτητα μέλη του Δ.Σ., διαχειρίζεται τη διάθεση του παραπάνω κονδυλίου του Προϋπολογισμού. Η ΑΒ δεν χορηγεί υποτροφίες καλλιτεχνικά προγράµµατα, αθλητικές οργανώσεις, συνέδρια/ημερίδες.

Ηλεκτρoνικό Κατάστημα – Παραγγελίες Online

1. Τι είναι το ABClick2Shop;
Το ΑΒClick2Shop αποτελεί το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος. Μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας, έχετε τη δυνατότητα να υποβάλλετε την παραγγελία σας online και να την παραλάβετε στο χώρο που θα μας υποδείξετε.
To AB Click2shop εξυπηρετεί ολόκληρη την Αττική!
2. Υπάρχουν όλα τα προϊόντα όπως στο κατάστημα;
Το ΑΒ Click2Shop διαθέτει  μεγάλο εύρος προϊόντων από αυτά που διατίθενται μέσω των καταστημάτων της ΑΒ προκειμένου να καλύψουν την πλειοψηφία των αναγκών των καταναλωτών μας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΑΒ σας εξυπηρετεί μέσα από αντίστοιχα φυσικά καταστήματα της ΑΒ και η ποικιλία του εμπλουτίζεται διαρκώς με νέα προϊόντα για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.
Στο ΑΒClick2Shop μπορεί να βρείτε προϊόντα του καταστήματος που συνήθως κάνετε τις αγορές σας μπορεί όμως και η ποικιλία να διαφέρει από εκείνη ενός φυσικού καταστήματος. Το φάσμα των διάθεσιμων προϊόντων εμπλουτίζεται διαρκώς, με στόχο τη βέλτιστη κάλυψη των αναγκών των πελατών της ΑΒ.
3. Πώς μπορώ να δω τις προσφορές;
Ο τρόπος είναι απλός! Μπορείτε να δείτε όλες τις διαθέσιμες προσφορές του ηλεκτρονικού καταστήματος στην ενότητα «Προσφορές» (τελευταία επιλογή του μενού Click2shop) ή εναλλακτικά στην αρχή της κάθε κατηγορίας υπάρχει αντίστοιχη ενότητα στην οποία βρίσκονται συγκεντρωμένες όλες τις προσφορές της συγκεκριμένης κατηγορίας.
4. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
Οι τρόποι πληρωμής είναι:
- Πληρωμή με μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας
- Μέσω πιστωτικής κάρτας κατά την παράδοση
5. 1. Πόσα προϊόντα πρέπει να προσθέσω στο καλάθι μου, ώστε να επωφεληθώ της προσφοράς, όταν ένα είδος φέρει την ένδειξη “promo” και συμμετέχει σε συνδυαστική προσφορά;
Προκειμένου να επωφεληθείτε αυτού του είδους της προσφοράς, θα πρέπει να προσθέσετε στο καλάθι σας το σύνολο των προϊόντων που περιγράφει η προσφορά, συμπεριλαμβανομένου του δώρου. Π.χ. στην προσφορά «Αγόρασε 1 προϊόν(τα) και απόκτησε 1 δωρεάν», θα πρέπει να προσθέσετε 2 προϊόντα στο καλάθι σας συνολικά, ώστε να λάβετε το 1 από τα 2 δώρο. Αντίστοιχα, στην προσφορά «Αγόρασε 2 προϊόντα και απόκτησε 1 δωρεάν», θα πρέπει να προσθέσετε συνολικά 3 προϊόντα στο καλάθι σας, ώστε να λάβετε το 1 από τα 3 δώρο κόκ. Κατά την προσθήκη ενός είδους που συμμετέχει σε συνδυαστική προσφορά στο καλάθι σας και τον έλεγχο του καλαθιού σας μέσω της επιλογής «Προβολή Καλαθιού» , υπάρχει σχετική σήμανση και καθοδήγηση για το πόσα ακόμα είδη να προσθέσετε στο καλάθι σας, ώστε να λάβετε την προσφορά.
6. Μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου online ή από το εξωτερικό;
Τη δεδομένη στιγμή δεν δίνεται η δυνατότητα online πληρωμής.
7. Μπορώ να ορίσω ραντεβού;
Βεβαίως, μπορείτε να το κάνετε, επιλέγοντας το σωστό χρονικό διάστημα παράδοσης. Από τη στιγμή που τα διαστήματα παράδοσης είναι ελεύθερα μπορείτε να τα επιλέξετε. Αν έχει σημειωθεί στα σχόλια της παραγγελίας, θα να προηγηθεί τηλεφώνημα πριν την αποστολή.
8. Ποια είναι τα χρονικά διαστήματα παράδοσης της παραγγελίας;
Τα χρονικά διαστήματα παράδοσης είναι Δευτέρα-Σάββατο:
• 08:30 – 11:30,
• 11:30 - 14:30,
• 14:30 - 17:30,
• 17:30 - 20:30
• Οι παραδόσεις σε μακρινές περιοχές θα πραγματοποιούνται στις παρακάτω ημέρες και ώρες:

Παραδόσεις σε μακρινές περιοχές

Περιοχή ΤΚ Πρόγραμμα παράδοσης
Σπάτα
Αρτέμιδα
19004
19016
Τετάρτη 8:30-11:30
Παρασκευή 17:30-20:30
Νέα Μάκρη
Πικέρμι
Ραφήνα
19005
19009
19009
Πέμπτη 8:30 - 11:30 & 11:30 - 14:30
& Σάββατο 17:30-20:30
Άνω Λιόσια
Φυλή
13344
13345
Τρίτη 14:30-17:30
Καπανδρίτι 19014 Τετάρτη 14:30-17:30
Γραμματικό
Μαραθώνας
19007 Πέμπτη 14:30-17:30
Ανάβυσσος
Καλύβια
Λαγονήσι
19013
19010
19010
Πέμπτη 14:30-17:30
& 17:30-20:30
Κορωπί
Μαρκόπουλο
Πόρτο Ράφτη
Κερατέα
Λαύριο
19400
19003
19003
19001
19500
Τρίτη 14:30-17:30
& 17:30-20:30
Ασπρόπυργος
Ελευσίνα
Μάνδρα
19200
19300
19600
Δευτέρα, Τετάρτη &
Παρασκευή 8:30-11:30
& Πέμπτη 14:30-17:30

• Τη δεδομένη χρονική στιγμή από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν εξυπηρετούνται αυθημερόν παραγγελίες.
9. Από ποιο ποσό και πάνω μου στέλνετε τις αγορές μου στο σπίτι μου;
Eξυπηρετούμε μόνο παραγγελίες άνω των €60.
10. Θα υπάρχει χρέωση παράδοσης;
Σε περίπτωση που υπάρξει αλλαγή της εμπορικής πολιτικής χρέωσης της παράδοσης,  αυτό θα σας γνωστοποιείται κατά την διάρκεια που πραγματοποιείται την παραγγελία σας και πριν την τελική υποβολή.
11. Πόσα χρήματα έχει ο διανομέας; (ανώτατο ποσό)
Το πάγιο με το οποίο ο οδηγός ξεκινάει την διαδικασία των παραδόσεων ανέρχεται στα 100,00€.
12. Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασης στον προσωπικό μου λογαριασμό;
Για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού σας θα πρέπει αρχικά να έχετε συνδεθεί σε αυτόν.

Από το αριστερό μενού του λογαριασμού σας, επιλέγετε «Αλλαγή κωδικού» και στη νέα οθόνη που εμφανίζεται συμπληρώνετε τον τρέχων και νέο κωδικό πρόσβασης. Επιβεβαιώνετε τον νέο κωδικό πρόσβασης και επιλέγετε το πεδίο «Ενημέρωση κωδικού πρόσβασης».
Ένα επιβεβαιωτικό μήνυμα αλλαγής του κωδικού πρόσβασης εμφανίζεται λίγο πιο κάτω από το οριζόντιο μενού της σελίδας. Πλέον, χρησιμοποιείτε τον νέο κωδικό πρόσβασης για την είσοδό σας στον προσωπικό σας λογαριασμό.

Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής σας, κάντε κλικ στο σύνδεσμο «Ξέχασα τον κωδικό μου» στη σελίδα εισόδου του λογαριασμού σας.

Σε λίγα δευτερόλεπτα, θα λάβετε στο e-mail που είχατε δηλώσει κατά την εγγραφή, οδηγίες αλλαγής του κωδικού πρόσβασής σας.
13. Μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά στοιχεία μου;
Βεβαίως, μπορείτε να αλλάξατε τα προσωπικά στοιχεία σας, επιλέγοντας από τη λίστα στο αριστερό μέρος της οθόνης (αφού έχετε εισέλθει στο λογαριασμό σας) «Ενημέρωση Στοιχείων».
14. Πως βλέπω το ιστορικό των παραγγελιών μου; Έχω τη δυνατότητα να δω τις παλαιότερες παραγγελίες μου;
Για να δείτε το ιστορικό παραγγελιών σας αρκεί να μεταβείτε στην επιλογή «Προβολή Ιστορικού Παραγγελίας» που θα βρείτε στο αριστερό μενού του λογαριασμού σας κάτω από την ενότητα «ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ».
15. Τι είναι οι λίστες;
Με τη δημιουργία λίστας μπορείτε να αποθηκεύσετε τα προϊόντα που επιλέγετε συχνότερα και να μην ανατρέχετε στη συνολική λίστα. Ακόμη, δημιουργείτε λίστες όταν δεν έχετε το χρόνο να ολοκληρώσετε τις αγορές σας και επιθυμείτε να ρίξετε μια τελευταία ματιά στα προϊόντα που έχετε ήδη επιλέξει.
16. Πώς μπορώ να προσθέτω προϊόντα στο καλάθι των αγορών μου;
Επιλέγετε πρώτα την ανάλογη κατηγορία που επιθυμείτε και εφόσον βρείτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει κάντε κλικ στο σύνδεσμο “Προσθήκη” ή στο εικονίδιο του καροτσιού που βρίσκεται στο κάτω δεξιό μέρος κάθε προϊόντος που διατίθεται στο AB click2shop.
17. Πώς μπορώ να διαγράψω ένα προϊόν από το καλάθι μου;
Στο καλάθι αγορών, μπορείτε να επιλέξετε το Χ και να αφαιρέσετε το προϊόν από το καλάθι σας
18. Πώς μπορώ να περιηγηθώ στην ιστοσελίδα για να βρω το προϊόν ‘Χ’;
Για να διευκολύνουμε την αναζήτηση σας, τα προϊόντα μας είναι ταξινομημένα σε κατηγορίες. Στόχος μας είναι να φτάσετε άμεσα στο τελικό προϊόν.
Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «Αναζήτηση» που βρίσκεται πάνω από το οριζόντιο μενού της ιστοσελίδας, για να οδηγηθείτε κατ' ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.
Επιπλέον, ο εντοπισμός των προσφορών στο ηλεκτρονικό κατάστημα καθίσταται ιδιαίτερα εύκολος, καθώς στην αρχή της κάθε κατηγορίας υπάρχει αντίστοιχη ενότητα στην οποία βρίσκονται συγκεντρωμένες όλες τις προσφορές της συγκεκριμένης κατηγορίας. Εναλλακτικά για να δείτε όλες τις διαθέσιμες προσφορές του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορείτε να μεταβείτε στην ενότητα «Προσφορές» (τελευταία επιλογή του μενού Click2shop).
19. Πώς μπορώ να αναζητήσω το προϊόν ‘Χ’;
Μπορείτε να αναζητήσετε το προϊόν είτε μέσω του πεδίου «Αναζήτηση» που βρίσκεται πάνω από το οριζόντιο μενού της ιστοσελίδας, είτε πηγαίνοντας στις αντίστοιχες κατηγορίες που μπορεί να βρίσκεται το προϊόν που αναζητείτε.
Στο πεδίο Αναζήτηση, συμπληρώνετε το όνομα του προϊόντος (μάρκα ή τίτλος) και κάνετε κλικ στο κουμπί της αναζήτησης.
20. Πως υπολογίζεται η τιμή που βλέπω στα φρούτα και λαχανικά;
Τα φρέσκα είδη μεταξύ των οποίων τα φρούτα και λαχανικά ζυγίζονται και μάλιστα, για τη διασφάλιση της φρεσκάδας τους, κατά την ημέρα εκτέλεσης της παραγγελίας σας. Η ενδεικτική τιμή που εμφανίζεται στο site, υπολογίζεται με βάση το μέσο βάρος που έχει οριστεί ανά τεμάχιο/α ή συσκευασία που ζυγίζεται/ονται. Τα είδη που ζυγίζονται φέρουν την ένδειξη «~» (σ.σ. περίπου) τόσο δίπλα στο μέσο βάρος, όσο και δίπλα στην εκτιμώμενη τιμή στο website. Για να διευκολύνεστε στην παραγγελία σας, εμφανίζεται και η τιμή κιλού του είδους.
21. Μπορώ να αγοράσω παγωτά μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα;
Τη δεδομένη στιγμή δε δίνεται η δυνατότητα παραγγελίας παγωτών μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι παραλαμβάνετε όλα τα προϊόντα σας στη βέλτιστη κατάσταση.
22. Μπορώ να δω όλη την παραγγελία μου ανά πάσα στιγμή;
Όταν έχετε ολοκληρώσει την επιλογή των προϊόντων, στο δεξί μέρος της οθόνης πατώντας προβολή καλαθιού, μπορείτε να δείτε την παραγγελία σας προτού την οριστικοποιήσετε.
23. Μπορώ να τροποποιήσω την παραγγελία μου ή να αλλάξω διεύθυνση παράδοσης ή και να την ακυρώσω;
Αν έχετε ήδη υποβάλει παραγγελία έχετε τη δυνατότητα τροποποίησής της έως και 6 εργάσιμες ώρες πριν το διάστημα παράδοσής της. Για να τροποποιήσετε την παραγγελία σας αρκεί να μεταβείτε στην ενότητα Ιστορικό Παραγγελιών του λογαριασμού σας.
24. Εάν δεν έχετε το Χ προϊόν, με τι θα το αντικαταστήσετε;
Κατά τη συγκέντρωση των προϊόντων, θα ακολουθήσει τηλεφώνημα από το κατάστημα και θα ενημερωθείτε για τις ελλείψεις, και τυχόν αντικαταστάσεις που μπορούν να γίνουν για να εξυπηρετηθείτε.
25. Εάν ξεχάσω ένα προϊόν μπορώ να το προσθέσω στην αρχική παραγγελία μου;
Αν έχετε υποβάλει παραγγελία και υπάρχουν ακόμα περιθώρια τροποποίησης της παραγγελίας στο σύστημα (6 εργάσιμες ώρες πριν το διάστημα παράδοσής της) μπορείτε να μεταβείτε στην ιστοσελίδα και να προσθέσετε ότι προϊόν θέλετε.
26. Πως μπορώ να μάθω το τελικό ποσό της παραγγελίας μου; 
Το ποσό που αναγράφεται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας είναι το εκτιμώμενο ποσό καθώς ενδέχεται η παραγγελία να έχει ελλείψεις, αντικαταστάσεις, μεταβολές στα ζυγιζόμενα κλπ.  Το τελικό πληρωτέο ποσό θα φανεί μόνο στην έκδοση της απόδειξης. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 18 202 ώστε να σας συνδέσουμε απευθείας με το κατάστημα εξυπηρέτησης της παραγγελίας σας. 
27. Γιατί δεν φαίνεται στη φωτογραφία το προϊόν της προσφοράς (δεμένη συσκευασία);
Οι φωτογραφίες που αναρτώνται στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι των κυρίων κωδικών των προϊόντων δηλαδή των κωδικών που δεν είναι σε προσφορά διότι δεν μπορούμε να παρακολουθήσουμε άμεσα τις αλλαγές στις συσκευασίες του προμηθευτή αλλά και του αποθέματος στο κατάστημα. Για το λόγο αυτό μπορεί να δείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα μια φωτογραφία προϊόντος χωρίς προσφορά αλλά να λάβετε μια δεμένη (1+1 ΔΩΡΟ) για παράδειγμα.
28. Πως μπορώ να είμαι σίγουρος ότι το προϊόν που επέλεξα να αγοράσω είναι σε απόθεμα;
Η διαθεσιμότητα των προϊόντων μεταβάλλεται καθημερινά ανάλογα με το απόθεμα. Σε περίπτωση έλλειψης, αφενός μπορείτε να επιλέξετε προϊόν αντικατάστασης κατά την παραγγελία, αφετέρου θα ενημερωθείτε σχετικά από το κατάστημα.
29. Γιατί εμφανίζεται η ένδειξη «Μη διαθέσιμο προϊόν» κατά την αναζήτηση κάποιου είδους;
Αυτό μπορεί να συμβεί στην περίπτωση που κάποιο προϊόν βρεθεί εκτός της ποικιλίας του ηλεκτρονικού καταστήματος κατά τη διάρκεια της ημέρας που πραγματοποιείτε την αναζήτηση. Δεν θα μπορείτε να το προσθέσετε στο καλάθι σας προς αγορά και την επόμενη ημέρα δεν θα εμφανίζεται πλέον κατά την αναζήτηση σας.
30. Υπάρχει κάποιο πεδίο για σχόλια για το προϊόν;
Κάτω από την τιμή κάθε προϊόντος που έχετε επιλέξει και βρίσκεται στο καλάθι αγορών σας, μπορείτε να προσθέσετε τα σχόλια που επιθυμείτε για το προϊόν πατώντας «ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗΣ» (πρέπει να έχετε μεταβεί στην «Προβολή καλαθιού»).
31. Έχω δωροεπιταγές AB Plus των €6, μπορούν να αφαιρεθούν από τον λογαριασμό της παραγγελίας μου;
Μπορείτε να εξαργυρώσετε δωροεπιταγές σας αρκεί να το αναφέρετε κατά την υποβολή της παραγγελίας σας. Θα πρέπει να είναι σε ισχύ την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας.
Κατά την παραλαβή θα πρέπει να παραδώσετε τις επιταγές στον οδηγό.
32. Έχω μια δωροεπιταγή αξίας €50, μπορεί να αφαιρεθεί από την παραγγελία μου;
Ναι, μπορεί να εξαργυρωθεί η δωροεπιταγή, αρκεί να το αναφέρετε κατά την υποβολή της παραγγελίας σας
33. Κερδίζω τους ίδιους πόντους, όπως και στο κατάστημα;
Ναι, εφόσον έχετε συνδέσει την κάρτα σας AB Plus με το λογαριασμό σας, κερδίζετε τους ίδιους πόντους, όπως και στο κατάστημα αυτόματα.
34. Μπορώ να χρησιμοποιήσω την ΑΒ Plus κάρτα μου;
Για να λαμβάνεται τους πόντους σας AB Plus για τις συναλλαγές σας αυτόματα, θα πρέπει να έχετε συνδέσει την κάρτα σας AB Plus με το λογαριασμό σας.
35. Έχω κουπόνια πόντων AB Plus μπορώ να τα χρησιμοποιήσω;
Ναι μπορείτε αρκεί να το αναφέρετε κάτα την υποβολή της παραγγελίας σας. Τα κουπόνια τα παραδίδετε στον οδηγό που θα παραδώσει την παραγγελίας σας.
36. Οι πόντοι που τελικά έλαβα δεν είναι αυτοί που αναγράφονταν στα στοιχεία της παραγγελίας.
Οι πόντοι ενδέχεται να διαφοροποιηθούν σε περίπτωση που τελικά διαφοροποιήθηκε το περιεχόμενο της παραγγελίας σας (αφαίρεση/αντικατάσταση ειδών). Αν δεν έχει τροποποιηθεί η παραγγελία σας και δεν συμφωνούν οι πόντοι σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Ανοιχτή Γραμμή Επικοινωνίας της ΑΒ στο 18202.
37. Αν χρησιμοποιήσω για πληρωμή κάρτα AB Plus Mastercard θα πάρω τους επιπλέον πόντους.
Ναι θα λάβετε κανονικά τους πόντους από τη συναλλαγή σας.
38. Τι ισχύει αν χρησιμοποιήσω για πληρωμή κάρτα Alpha Bank που συμμετέχει στο πρόγραμμα Bonus;
Λαμβάνετε κανονικά τους Bonus πόντους που αντιστοιχούν στη συναλλαγή και επίσης μπορείτε να κάνετε εξαργύρωση των πόντων σας. Θα πρέπει κατά την υποβολή της παραγγελίας να αναφέρετε στα σχόλια ότι είστε κάτοχος κάρτας Bonus, ότι επιθυμείτε να κάνετε εξαργύρωση και με ποιο/α δώρα.
39. Τι ισχύει αν χρησιμοποιήσω για πληρωμή κάρτα Diners που συμμετέχει στο πρόγραμμα Shop & Win;
Λαμβάνετε κανονικά τα Shop & Win ευρώ που αντιστοιχούν στη συναλλαγή και μπορείτε να κάνετε εξαργύρωση των Shop & Win ευρώ που έχετε συλλέξει στην κάρτα σας.
40. Έχω προσθέσει προϊόντα στο καλάθι μου μέσω του Desktop υπολογιστή μου χωρίς να ολοκληρώσω την παραγγελία μου. Στη mobile εφαρμογή σας δεν είναι διαθέσιμο το καλάθι που δημιούργησα.
Δοκιμάστε να αποσυνδεθείτε από το λογαριασμό σας και να συνδεθείτε εκ νέου στη mobile εφαρμογή, ώστε να ενημερωθεί το καλάθι σας.

Δημιουργία – Διαχείριση λογαριασμού

1. Πως μπορώ να δημιουργήσω έναν λογαριασμό στο www.ab.gr;
Για να δημιουργήσετε ένα δικό σας λογαριασμό στο www.ab.gr μπορείτε να ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
  • Επισκεφθείτε τη διεύθυνση http://www.ab.gr
  • Επιλέξτε «ΕΙΣΟΔΟΣ» από το πάνω και δεξιό μέρος της σελίδας
  • Στη νέα σελίδα που ανοίγει, επιλέξτε από την ενότητα Νέος χρήστης το πεδίο «Ξεκινήστε εδώ».
  • Συμπληρώστε τα πεδία της Φόρμας Εγγραφής. Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικής συμπλήρωσης.
  • Τέλος, επιλέξτε «Εγγραφή» για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία δημιουργίας του λογαριασμού σας
2. Πως μπορώ να εισέλθω στον προσωπικό μου λογαριασμό;

Για να εισέλθετε στον προσωπικό σας λογαριασμό στο www.ab.gr μπορείτε να ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Επισκεφθείτε τη διεύθυνση http://www.ab.gr
  • Επιλέξτε «ΕΙΣΟΔΟΣ» από το πάνω και δεξιό μέρος της σελίδας
  • Στη νέα σελίδα που ανοίγει, στην ενότητα Είσοδος εγγεγραμμένων χρηστών, εισάγετε E-mail (username) και Κωδικό πρόσβασης και επιλέγετε το πεδίο «Είσοδος». Με κλικ στην «Απομνημόνευση στοιχείων πρόσβασης», το σύστημα θα θυμάται τα στοιχεία σας την επόμενη φορά και δεν θα χρειαστεί να τα εισάγετε εκ νέου.
3. Πως μπορώ να εξέλθω από τον προσωπικό μου λογαριασμό;
Για να εξέλθετε από τον προσωπικό σας λογαριασμό, αρκεί νε επιλέξετε «ΕΞΟΔΟΣ» από το πάνω και δεξιό μέρος της σελίδας.
4. Πως μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου στοιχεία στο λογαριασμό που έχω δημιουργήσει;

Για να τροποποιήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία αρκεί να εισέλθετε στο λογαριασμό σας και να επιλέξετε από το αριστερό μενού την επιλογή ‘Ενημέρωση στοιχείων’.

Στη νέα οθόνη που εμφανίζεται θα δείτε τα στοιχεία που έχετε δηλώσει μέχρι στιγμής. Αφού πραγματοποιήσετε τις αλλαγές που επιθυμείτε στα προσωπικά σας στοιχεία, επιβεβαιώνετε την αλλαγή των στοιχείων σας με κλικ στο πεδίο ‘Ενημέρωση στοιχείων’.

Ένα επιβεβαιωτικό μήνυμα ενημέρωσης των προσωπικών σας στοιχείων εμφανίζεται λίγο πιο κάτω από το οριζόντιο μενού της σελίδας.

5. Πως μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασης στον προσωπικό μου λογαριασμό;
Για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμου σας θα πρέπει αρχικά να έχετε συνδεθεί σε αυτόν.

 

Από το αριστερό μενού του λογαριασμού σας, επιλέγετε «Αλλαγή κωδικού» και στη νέα οθόνη που εμφανίζεται συμπληρώνετε τον τρέχων και νέο κωδικό πρόσβασης. Επιβεβαιώνετε τον νέο κωδικό πρόσβασης και επιλέγετε το πεδίο «Ενημέρωση κωδικού πρόσβασης».

Ένα επιβεβαιωτικό μήνυμα αλλαγής του κωδικού πρόσβασης εμφανίζεται λίγο πιο κάτω από το οριζόντιο μενού της σελίδας. Πλέον, χρησιμοποιείτε τον νέο κωδικό πρόσβασης για την είσοδό σας στον προσωπικό σας λογαριασμό.

6. Πως μπορώ να αλλάξω το e-mail του λογαριασμού μου;
Για να αλλάξετε το e-mail του λογαριασμού σας θα πρέπει αρχικά να έχετε συνδεθεί σε αυτόν.

 

Από το αριστερό μενού του λογαριασμού σας, επιλέγετε «Αλλαγή e-mail» και στη νέα οθόνη που εμφανίζεται συμπληρώνετε το Νέο e-mail / username του λογαριασμού σας. Επιβεβαιώνετε το νέο e-mail, εισάγετε τον τρέχων Κωδικό πρόσβασης στον προσωπικό σας λογαριασμό και επιλέγετε το πεδίο «Αλλαγή».

Ένα επιβεβαιωτικό μήνυμα αλλαγής του e-mail σας εμφανίζεται λίγο πιο κάτω από το οριζόντιο μενού της σελίδας. Πλέον, χρησιμοποιείτε το νέο e-mail για την είσοδό σας στον προσωπικό σας λογαριασμό.

7 Πως μπορώ να εγγραφώ ή διαγραφώ από την παραλαβή προωθητικών ενεργειών και ενεργειών μάρκετινγκ;
Η εγγραφή ή διαγραφή από την παραλαβή προωθητικών ενεργειών και ενεργειών μάρκετινγκ γίνεται από την ενότητα ‘Επιλογές Επικοινωνίας’ του λογαριασμού σας. Αφού πραγματοποιήσετε τις αλλαγές που επιθυμείτε, επιβεβαιώνετε την επιλογή σας με κλικ στο «Αποθήκευση».
8. Πως μπορώ να προσθέσω/αφαιρέσω αγαπημένα καταστήματα ΑΒ στον προσωπικό μου λογαριασμό;
Για να προσθέσετε τα αγαπημένα σας καταστήματα, επιλέγετε από το αριστερό μενού του λογαριασμού σας, «Αγαπημένα καταστήματα» και στη νέα οθόνη που εμφανίζεται κάνετε κλικ στο πεδίο «Προσθέστε νέο».

Η ενότητα «Βρείτε το ΑΒ σας» ανοίγει και μπορείτε να αναζητήσετε το κατάστημά σας είτε μέσω του χάρτη, είτε μέσω του πεδίου εύρεσης καταστήματος. Από τον χάρτη, εφόσον βρείτε το κατάστημά σας επιλέγετε το πεδίο «Προσθήκη στα αγαπημένα» που υπάρχει κάτω από τη διεύθυνση του καταστήματος. Αντίστοιχα, μέσω του πεδίου εύρεσης καταστήματος, εφόσον βρείτε το κατάστημά σας στα αποτελέσματα, το επιλέγετε και στη νέα σελίδα με τις λεπτομέρεις του καταστήματος που ανοίγει κάνετε κλικ στο «Προσθήκη στα αγαπημένα» που υπάρχει στο πάνω μέρος.

Όταν ένα κατάστημα προστίθεται στα Αγαπημένα με κλικ στην επιλογή «Προσθήκη στα αγαπημένα», η επιλογή «Αφαίρεση από τα αγαπημένα» εμφανίζεται στο ίδιο σημείο ώστε να ακολουθήσετε την αντίστροφη διαδικασία.

Ένα ή περισσότερα αγαπημένα καταστήματα εμφανίζονται στον προσωπικό σας λογαριασμό, για τα οποία μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες με κλικ στο «Περισσότερα» ή να τα αφαιρέσετε από τη σελίδα με κλικ στο «x» που υπάρχει πάνω δεξιά από κάθε κατάστημα.

9. Πως μπορώ να προσθέσω/αφαιρέσω αγαπημένες συνταγές στον προσωπικό μου λογαριασμό;

Για να προσθέσετε αγαπημένες συνταγές στον προσωπικό σας λογαριασμό, αρκεί να πλοηγηθείτε στην ενότητα Συνταγές και αφού βρείτε την συνταγή που θα θέλατε να προσθέσετε στα αγαπημένα σας  να επιλέξετε την επιλογή «Προσθήκη στις Συνταγές μου» που υπάρχει στο δεξιό μέρος της σελίδας κάθε συνταγής.

Ένα επιβεβαιωτικό μήνυμα εμφανίζεται λίγο πιο κάτω από το οριζόντιο μενού της σελίδας. Όταν μια συνταγή προστίθεται στα Αγαπημένα με κλικ στην επιλογή «Προσθήκη στις Συνταγές μου», η επιλογή «Αφαίρεση από τις συνταγές μου» εμφανίζεται στο ίδιο σημείο ώστε να ακολουθήσετε την αντίστροφη διαδικασία.

Μια ή περισσότερες αγαπημένες συνταγές εμφανίζονται στον προσωπικό σας λογαριασμό, για τις οποίες μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες με κλικ στην επιλογή «Λεπτομέρεις».

10. Δε θυμάμαι τον κωδικό πρόσβασης μου, πώς μπορώ να τον μάθω;
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής σας, κάνετε κλικ στο σύνδεσμο ‘Ξέχασα τον κωδικό μου’ στη σελίδα εισόδου του λογαριασμού σας.

Σε λίγα δευτερόλεπτα, θα λάβετε στο e-mail που είχατε δηλώσει κατά την εγγραφή, οδηγίες αλλαγής του κωδικού πρόσβασής σας.

11. Δε μπορώ να συνδεθώ στο λογαριασμό μου. Οι κωδικοί μου είναι σωστοί.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε εισάγει το σωστό e-mail στο σύστημα. Επιπλέον, μπορείτε να κάνετε κλικ στην επιλογή ‘Ξέχασα τον κωδικό μου’ ώστε να λάβετε οδηγίες αλλαγής του κωδικού πρόσβασης στο e-mail σας σε λίγα λεπτά.

Στην περίπτωση που εξακολουθείτε να μην έχετε πρόσβαση στο λογαριασμό σας, επικοινωνήστε με την Ανοιχτή Γραμμή Επικοινωνίας της ΑΒ στο 18 202.

25. Γιατί βλέπω αλλαγή στον τρόπο που είναι γραμμένη η διεύθυνσή μου;

Ενδέχεται επεξεργασία της διεύθυνσής σας στη βάση μας για την ορθή αποτύπωσή της. Για το λόγο αυτό ζητούμε κατά τη διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού να εισάγετε την οδό σας με κεφαλαίους ελληνικούς χαρακτήρες και χωρίς συντμήσεις

Σύνδεση λογαριασμού με στοιχεία κάρτας ΑΒ Plus & Διαχείριση

1. Πως συνδέω την κάρτα μου στο λογαριασμό μου;
Αφού εισέλθετε με τα στοιχεία του λογαριαμού σας στην ιστοσελίδα και ενώ βρίσκεστε στην ενότητα «Ο λογαριασμός μου» πατήστε «Σύνδεση Κάρτας» ή επιλέξτε «Σύνδεση Κάρτας!» από το μενού που εμφανίζεται στα αριστερά. Εισάγετε τον κωδικό της κάρτας σας ΑΒ Plus o οποίος βρίσκεται στο πίσω μέρος της κάρτας σας κάτω από το γραμμωτό κώδικα και ξεκινάει από 047 (συνολικά 13 ψηφία).Στη συνέχεια θα ακολουθήσει διαδικασία επιβεβαίωσης των στοιχείων σας.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα με τη διαδικασία σύνδεσης της κάρτας σας παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Ανοιχτή Γραμμή Επικοινωνίας της ΑΒ στο 18202.

2. Δε μπόρεσα να συνδέσω την κάρτα μου στο λογαριασμό μου;
Σε περίπτωση που δεν μπορέσετε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Ανοιχτή Γραμμή Επικοινωνίας της ΑΒ στο 18202.
3. Γιατί να συνδέσω την κάρτα μου ΑΒ Plus στο λογαριασμό μου;

Συνδέοντας την κάρτα σας με το λογαριασμό σας μπορείτε να:

  • Ενημερώνεστε ανα πάσα στιγμή για το υπόλοιπο των πόντων σας και την κίνηση της κάρτας σας (κερδισμένοι και εξαργυρωμένοι πόντοι)
  • Βλέπετε αναλυτικά τις αποδείξεις σας του προηγούμενου τριμήνου και να αποθηκεύσετε και να εκτυπώσετε αντίγραφα των αποδείξεων σας
  • Ενημερώσετε και αλλάξετε τα στοιχεία της κάρτα σας
4. Πως αποσυνδέω την κάρτα μου από λογαριασμό μου;
Αφού εισέλθετε με τα στοιχεία του λογαριαμού σας στην ιστοσελίδα και ενώ βρίσκεστε στην ενότητα «Ο λογαριασμός μου» επιλέξτε «Η κάρτα μου» από το μενού που εμφανίζεται στα αριστερά. Στη συνέχεια επιλέγετε Aποσύνδεση κάρτας. Η κάρτα αποσυνδέεται αλλά δεν ακυρώνεται. Για ακύρωση κάρτας παρακαλούμε απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα ΑΒ.
5. Πως αλλάζω τα στοιχεία της κάρτας μου;

Τα στοιχεία της κάρτας σας είναι αυτά που συμπληρώσατε στην αίτηση κατά την έκδοση της κάρτας σας ΑΒ Plus ή στη συνέχεια ενημερώσατε μέσω αίτησης αλλαγής στοιχείων στο κατάστημα ή στο site μας κλπ.. Αφού συνδέσετε την κάρτα σας μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία της κάρτας σας. Αφότου έχετε εισέλθει με τα στοιχεία του λογαριαμού σας στην ιστοσελίδα  και ενώ βρίσκεστε στην ενότητα «Ο λογαριασμός μου» επιλέξτε «Ενημέρωση στοιχείων» από το μενού που εμφανίζεται στα αριστερά. Από εδώ μπορείτε επίσης να αντιγράψετε τα στοιχεία σας από το λογαριασμό σας στην κάρτα σας πατώντας « Αντιγραφή στα στοιχεία της κάρτας σας».
Στο τέλος θα πρέπει να επιλέξετε «Ενημέρωση στοιχείων» που βρίσκεται στο κάτω μέρος της φόρμας εισαγωγής στοιχείων ώστε να πραγματοποιηθεί η ενημέρωση.

6. Γιατί βλέπω 2 νούμερα κάρτας στα στοιχεία της κάρτας μου;
Κατά την έκδοση της κάρτας σας δίνονται 4 πλαστικά καρτών. Αυτά είναι α) μία κύρια κάρτα και β) τρία πλαστικά για τα κλειδιά σας τα οποία αποτελούν τις δευτερεύουσες κάρτες και έχουν ένα κοινό κωδικό διαφορετικό από τον κωδικό της κύριας κάρτας. Σημειώνουμε ότι οι δύο αυτόι κωδικοί αφορούν την ίδια κάρτα.
7. Μπορώ να συνδέσω δεύτερη κάρτα;
Κάθε λογαριασμός μπορεί να συνδεθεί με μία μόνο κάρτα ΑΒ Plus (Σημείωση: Η κάθε κάρτα αφορά την κύρια κάρτα και κάθε δευτερεύουσα που δόθηκε κατά την έκδοση των πλαστικών). Επίσης εφόσον έχετε συνδέσει μία κάρτα με το λογαριασμό σας δεν μπορείτε να εκδώσετε από την ιστοσελίδα άλλη κάρτα AB Plus.
8. Πως μπορώ να εκδώσω νέα κάρτα AB Plus ;
Από την ιστοσελίδα

Αφού εισέλθετε με τα στοιχεία του λογαριαμού σας στην ιστοσελίδα και ενώ βρίσκεστε στην ενότητα «Ο λογαριασμός μου» πατήστε «Έκδοση Κάρτας» ή επιλέξτε «Έκδοση Κάρτας» από το μενού που εμφανίζεται στα αριστερά. Κάποια στοιχεία είναι ήδη συμπληρωμένα βάσει των στοιχείων του λογαριασμού σας. Συμπληρώνετε όποιο άλλο στοιχείο απαιτείται και αφότου διαβάσετε και συμφωνήσετε με τους Όρους και Προϋποθέσεις και την Πολιτική Απορρήτου επιλέγετε «Εγγραφή» στο κάτω μέρος της φόρμας. Εφόσον ολοκληρωθούν τα παραπάνω εμφανίζεται προσωρινό αντίγραφο της νέας σας κάρτας το οποίο και μπορείτε να εκτυπώσετε. Ο κωδικός της κάρτας σας είναι ενεργός και μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε άμεσα και επίσης έχει συνδεθεί με το λογαριασμό σας. Τα πλαστικά (κύρια και δευτερεύουσες κάρτες) θα σας αποσταλλούν ταχυδρομικώς εντός 20 ημερών στη διεύθυνση που δηλώσατε.

Από το κατάστημα
Την αποκτάτε Αμέσως και εντελώς Δωρεάν, συμπληρώνοντας απλά μια Αίτηση Χορήγησης, στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του καταστήματος ΑΒ που συνήθως κάνετε τις αγορές σας.

9. Έχω χάσει όλα τα πλαστικά AB Plus τι πρέπει να κάνω;
Μπορείτε πλέον μέσω της ιστοσελίδας να επανεκτυπώσετε τα πλαστικά της κάρτας σας. Αφότου έχετε εισέλθει με τα στοιχεία του λογαριαμού σας στην ιστοσελίδα σας και ενώ έχετε συνδέσει τον κωδικό της κάρτας (της οποίας έχετε χάσει τα πλαστικά) επιλέξτε «Η κάρτα μου» από το μενού που εμφανίζεται στα αριστερά και έπειτα «Επανεκτύπωση κάρτας». Τα νέα πλαστικά θα σταλούν στα στοιχεία διέυθυνσης που έχετε δηλώσει στα στοιχεία της κάρτας σας εντός 20 ημερών.
10. Δεν έχω παραλάβει την κάρτα που είχα ζητήσει.
Εφόσον έχουν παρέλθει 20 ημέρες από την έκδοση της κάρτας από την ιστοσελίδα και δεν έχετε παραλάβει τα πλαστικά, παρακαλούμε απευθυνθείτε στην Ανοιχτή Γραμμή Επικοινωνίας της ΑΒ στο 18202.
11. Γιατί δε βλέπω στην ιστοσελίδα τις αλλαγές που έκανα στην κάρτα μου μέσω εντύπου αλλαγής στοιχείων ή άλλου μέσου;
Αν κάνετε κάποια αλλαγή μέσω εντύπου αλλαγής στοιχείων ή άλλου καναλιού (π.χ. my AB touch point) στα στοιχεία της κάρτας σας, απαιτούνται κάποιες μέρες μέχρι να δείτε τις αλλαγές από το λογαριασμό σας στην ιστοσελίδα. Αν παρόλα αυτά παρέλθουν άνω των 20 ήμερων και δεν έχουν γίνει οι αλλαγές παρακαλώ επικοινωνήστε με την Ανοιχτή Γραμμή Επικοινωνίας της ΑΒ στο 18202.
12. Τι είναι η εξαργύρωση πόντων;
Είναι η μετατροπή των πόντων που συγκεντρώνετε από τις αγορές σας σας σε επιταγές αγορών. Σύμφωνα με το μηχανισμό επιβράβευσης της AB Plus κάθε φορά που συγκεντρώνετε 200 πόντους ΑΒ plus, αυτοί εξαργυρώνονται με μία επιταγή αγορών αξίας 6 ευρώ που λαμβάνετε από τα ταμεία της ΑΒ. Αφότου λάβετε την επιταγή αρχίζουν πάλι οι πόντοι σας να αυξάνονται με τις αγορές σας μέχρι να συγκεντρώσετε και πάλι 200 πόντους και να λάβετε την επόμενη επιταγή σας.
13. Έχασα/Θέλω να ακυρώσω την κάρτα μου τι πρέπει να κάνω;
Για διαδικασία ακύρωσης και έκδοσης νέας κάρτας με μεταφορά πόντων παρακαλούμε απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε καταστήμα AB. Στη συνέχεια αποσυνδέστε την παλιά κάρτα από το λογαριασμό σας. Έπειτα μπορείτε να συνδέσετε μία νέα κάρτα ΑΒ Plus.
14. Ενώ έχω ακυρώσει την κάρτα μου ΑΒ Plus συνεχίζω να βλέπω στοιχεία της ακυρωμένης κάρτας που είχα συνδέσει στο λογαριασμό μου.
Τα στοιχεία που εμφανίζονται απεικονίζουν την κατάσταση της κάρτας σας πριν την ακύρωση. Παρακαλούμε αποσυνδέστε την ακυρωμένη κάρτα από το λογαριασμό σας και αν επιθυμείτε συνδέστε μία νέα κάρτα AB Plus.

Για οποιαδήποτε άλλη απορία ή διευκρίνιση μπορείτε να απευθυνθείτε στην Ανοιχτή Γραμμή Επικοινωνίας της AB στο 18202.