ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

22/01/2015 - Η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΤΑΚΤΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ «ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ» ΣΤΑ EUROPEAN BUSINESS AWARDS 2014-2015

22/01/2015 - Η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΤΑΚΤΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ «ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ» ΣΤΑ EUROPEAN BUSINESS AWARDS 2014-2015

H ΑΒ ξεχώρισε στην κατηγορία «Environmental & Corporate Sustainability», με τα προγράμματα «52 εβδομάδες, 52 δράσεις σίτισης και φροντίδας σε όλη την Ελλάδα» και «Βελτίωση βιωσιμότητας στόλου και αλιευμάτων». Η ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε τον τίτλο της «Εθνικής Πρωταθλήτριας» εταιρείας (National Champion), στα φετινά European Business Awards, έναν από τους πιο αναγνωρισμένους διαγωνισμούς, κορυφαίου κύρους στην Ευρώπη, στον τομέα των επιχειρήσεων. Σε μία ξεχωριστή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 15 Ιανουαρίου στην Αίγλη Ζαππείου, η ΑΒ Βασιλόπουλος ξεχώρισε στην κατηγορία «Environmental & Corporate Sustainability», σε αναγνώριση των επιτυχημένων προγραμμάτων «52 εβδομάδες, 52 δράσεις σίτισης και φροντίδας σε όλη την Ελλάδα» και «Βελτίωση βιωσιμότητας στόλου και αλιευμάτων (σαρδέλας και γαύρου)» που εφαρμόζει και πλέον διεκδικεί μία θέση στη δεκάδα του τελικού. Τα European Business Awards, που διοργανώνονται για 8η συνεχή χρονιά και τυγχάνουν μεγάλης αποδοχής από τον επιχειρηματικό κόσμο, βραβεύουν τις εταιρείες που ξεχώρισαν για τις επιδόσεις τους και την εφαρμογή καινοτόμων και επιτυχημένων πρακτικών σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Στο φετινό διαγωνισμό έλαβαν μέρος συνολικά 24.000 επιχειρήσεις από 33 χώρες της Ευρώπης. Οι 706, ανάμεσά τους και η ΑΒ Βασιλόπουλος, οι οποίες κέρδισαν τον τίτλο της «Εθνικής Πρωταθλήτριας», προκρίνονται στο επόμενο στάδιο του διαγωνισμού. Σε αυτό θα αξιολογηθούν από ομάδα κριτών, με βάση τις βίντεο-παρουσιάσεις που έχουν ήδη υποβληθεί και ανέβει στην ιστοσελίδα των βραβείων. Παράλληλα, διεξάγεται και η ψηφοφορία του κοινού που θα αναδείξει τον «National Public Champion» της κάθε χώρας.

15/01/2015 - ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ: Η ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2015 ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ! «H χαρά να κερδίζεις κάθε φορά που ψωνίζεις!»

15/01/2015 - ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ: Η ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2015 ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ! «H χαρά να κερδίζεις κάθε φορά που ψωνίζεις!»

Η πρώτη διαφημιστική καμπάνια προσφορών της ΑΒ Βασιλόπουλος για το 2015 είναι ήδη στον αέρα! Στα νέα σποτ παρουσιάζονται οικεία πρόσωπα σε χιουμοριστικές σκηνές, εμπνευσμένες από αληθινές ιστορίες που βιώνουμε καθημερινά στα σπίτια μας. Συνοδοιπόροι σε αυτό το εγχείρημα είναι οι γνωστοί και πολύ αγαπητοί σε όλους μας «Αριστείδης και Βίκυ», ή αλλιώς Χρήστος Χατζηπαναγιώτης και Βίκυ Σταυροπούλου, οι οποίοι από εδώ και στο εξής δε θα αποτελούν απλά τις δυο αγαπημένες φωνές της ΑΒ, αλλά τα κεντρικά πρόσωπα που θα πρωταγωνιστούν με το δικό τους μοναδικό ταλέντο, σε καθημερινές στιγμές γεμάτες χιούμορ και τρυφερότητα. Μέσα από τη νέα αυτή καμπάνια προσφορών για το 2015, αναδεικνύεται μία μεγάλη αλήθεια της AB, ότι οι καταναλωτές που επισκέπτονται ένα κατάστημα της ΑΒ, έχουν τη χαρά να κερδίζουν κάθε φορά που ψωνίζουν με πολλούς τρόπους: • Μέσα από τις μεγάλες τηλεοπτικές προσφορές • Μέσω του φυλλαδίου με ακόμα περισσότερες προσφορές που μπορούν να βρουν στα καταστήματα ΑΒ • Με την κάρτα AB Plus, αφού κάθε φορά που συγκεντρώνουν σε αυτήν 200 πόντους, εξασφαλίζουν μία επιταγή έκπτωσης 6€ • Αλλά και με τη μεγαλύτερη ποικιλία από τα πιο ποιοτικά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Η ΑΒ Βασιλόπουλος και το 2015 έχει τη «χαρά να δίνει το καλύτερο» και μάλιστα σε ένα πολυεπίπεδο τιμών για κάθε πορτοφόλι. Η χαρά να κερδίζεις κάθε φορά που ψωνίζεις. Μόνο στα ΑΒ. Που αλλού;

+
24/12/2014 ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ: ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΑ ERMIS AWARDS ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΤΙΚΕΤΑΣ

24/12/2014 ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ: ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΑ ERMIS AWARDS ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΤΙΚΕΤΑΣ "ΑΒ ΕΠΙΛΟΓΗ" ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ SPOT JWT

Η ΑΒ Βασιλόπουλος και πάλι κοντά στους καταναλωτές με "φρέσκιες" ιδέες, όπως η νέα καμπάνια της σειράς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας "ΑΒ Επιλογή", η οποία διακρίθηκε στα Ermis Awards με το βραβείο Bronze Ermis στην κατηγορία Print-AD Campaigns. Η "ΑΒ Επιλογή" περιλαμβάνει μια σειρά προϊόντων όπως τυριά, αλλαντικά, ψάρια, παραδοσιακές πίτες, τα οποία διακρίνονται πάντοτε για ένα συγκεκριμένο λόγο. Αυτός, είτε συνάδει με τη διαδικασία παραγωγής τους, είτε με κάποιο ιδιαίτερο συστατικό που περιέχουν. Το νέο λογότυπο και η νέα συσκευασία αναδεικνύουν και επικοινωνούν τα ιδιαίτερα αυτά χαρακτηριστικά. Η μελέτη και ο σχεδιασμός της νέας συσκευασίας έγινε από την εταιρεία Compact. Η καμπάνια επικοινωνίας τριπλέτας καταχωρήσεων υλοποιήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία SPOT JWT. Τα Ermis Awards, ο μοναδικός θεσμός βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία στην Ελλάδα, διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και αποτελούν το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας στη χώρα μας. Με αυτό το βραβείο, η ΑΒ Βασιλόπουλος επιβεβαιώνει τη διαρκή προσπάθειά της σε θέματα που αφορούν, τόσο στη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία, όσο και στην ικανοποίηση των αναγκών του καταναλωτή, προσφέροντας προϊόντα υψηλής ποιότητας.

+
23/12/2014 ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ: «Η ΧΑΡΑ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ» ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

23/12/2014 ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ: «Η ΧΑΡΑ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ» ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

Tο νέο γιορτινό διαφημιστικό σποτ της η ΑΒ είναι στον αέρα, προβάλλοντας με χιούμορ και ζεστασιά τη χαρά του να προσφέρεις το καλύτερο σε αυτούς που αγαπάς!Η νέα διαφημιστική εκστρατεία της ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία φέρει την υπογραφή της SPOT JWT, έχει ξεκινήσει από τις αρχές Οκτωβρίου και παρουσιάζει βαθιά συναισθηματικές σκηνές που βασίζονται στην ελληνική νοοτροπία και κουλτούρα. Για τους Έλληνες, το καλό φαγητό είναι απόδειξη αγάπης. Όταν μαγειρεύουν για τους δικούς τους ανθρώπους, βάζουν όλο το μεράκι τους, διαλέγοντας πάντα τα καλύτερα υλικά. Έτσι και οι πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας, πρόσωπα καθημερινά και οικεία, απολαμβάνουν να επιλέγουν, να ετοιμάζουν και να προσφέρουν τα καλύτερα σε αυτούς που αγαπούν.Στην εορταστική συνέχεια της επιτυχημένης διαφημιστικής εκστρατείας σε τηλεόραση και σινεμά, η ΑΒ Βασιλόπουλος μοιράζεται με τους πελάτες της την αγάπη για το καλό φαγητό και τις γιορτινές ημέρες. Οι ήρωες του νέου σποτ συγκεντρώνονται γύρω από το γιορτινό τραπέζι που έχει ετοιμαστεί με μεράκι, με τα καλύτερα υλικά και με βασικό «συστατικό» την αγάπη και μεταφέρουν σε όλους το κλίμα των Χριστουγέννων, ξυπνώντας αγαπημένες οικογενειακές αναμνήσεις! Φέτος τα Χριστούγεννα, η ΑΒ Βασιλόπουλος μοιράζεται με τους πελάτες της την ίδια αγάπη για το καλό φαγητό, γιατί πάνω από 75 χρόνια γνωρίζει περισσότερο από τον καθένα την πραγματική...…χαρά να δίνεις το καλύτερο!

+