facebook-pixel
AB eshopBasic packaged foodsSugarRawΖάχαρη Μαύρη 500gr Έκπτωση 0.20Ε
Here is Product Details Sticky Short Info
  • FYTRO
  • FYTRO
  • FYTRO
  • FYTRO

FYTRO | Ζάχαρη Μαύρη 500gr Έκπτωση 0.20Ε

This item is no longer available

Η Μαύρη Ζάχαρη Fytro είναι 100% φυσικό προϊόν. Είναι ένας ονειρεμένος γευστικός συνδυασμός μελάσας και κρυστάλλων καστανής ακατέργαστης ζάχαρης από ζαχαροκάλαμο από τα νησιά του Ινδικού Ωκεανού (Mascarene Islands) Μαυρίκιος και Réunion. Ο Μαυρίκιος είναι μία μικρή κοινοβουλευτική δημοκρατία που κέρδισε την ανεξαρτησία της το 1968, ενώ το νησί Réunion ανήκει στη Γαλλική Δημοκρατία. Βρίσκονται ανατολικά της Μαδαγασκάρης και το κύριο εισόδημα των κατοίκων τους προέρχεται από την καλλιέργεια του ζαχαροκάλαμου και τον τουρισμό. Η Μαύρη Ζάχαρη Fytro, πέρα από τη γλυκύτητα που προσφέρει, με τη βαθιά εξωτική της γεύση και το γεμάτο άρωμά της, είναι ιδανική για κοκτέιλ, κέικ φρούτων ή μπαχαρικών, προσφέροντας μια ξεχωριστή γευστική εμπειρία.

Find in this page:

You might be interested in

Product Information

Nutrition
PerΑνά 100gΑνά 4gΠΠΑ
Energy kj1645kj66kj1%
Energy kcal387kcal16kcal1%
Total Fats0g0g0%
from which saturated fats0g0g0%
Carbohydrates97g3,9g2%
Sugars97g3,9g4%
Protein0,1g0g0%
Dietary Fiber---
Salt0g0g0%
Nutrition
PerΑνά 100gΑνά 4gΠΠΑ
Energy kj1645kj66kj1%
Energy kcal387kcal16kcal1%
Total Fats0g0g0%
from which saturated fats0g0g0%
Carbohydrates97g3,9g2%
Sugars97g3,9g4%
Protein0,1g0g0%
Dietary Fiber---
Salt0g0g0%
Πληροφορίες προμηθευτή
Γραμμή καταναλωτών από σταθερό τηλέφωνο: 801 11 21111.
Πληροφορίες προμηθευτή
Γραμμή καταναλωτών από σταθερό τηλέφωνο: 801 11 21111.
Μερίδες ανά συσκευασία
500g.
Μερίδες ανά συσκευασία
500g.

ID: 3150181

* DISCLAIMER: Although AB strives wherever possible to get reliable data from suppliers and to provide reliable information on its websites, AB does not guarantee the accuracy, completeness or their actuality. Some differences may occur between the data mentioned on the website and the data repeatedly on product labels, including for technical reasons inherent in inventory turnover. The data presented on the site does not replace the data in the labels on the products. In case of discrepancy, the information on the labels of products prevail. Consumers must check before purchase and at the very least before consumption of the product the data appearing on the labels of it (including allergens). The consumer has expressly renounces any recourse against AB in case of discrepancy.