• Βρείτε το ΑΒ σας
  • ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΛΩΣΣΑΣ
    GR
    • EN

Νέα χρονιά, νέο ξεκίνημα!

Ξεκινήστε την νέα χρονιά υγιεινά με μοναδικά προϊόντα!

Αντιοξειδωτικό πράσινο smoothie bowl
Εύκολη
Χαμηλό
Λιγότερο από 30’
0/5
Rate this

Αντιοξειδωτικό πράσινο smoothie bowl



Εκτέλεση


Σε ένα μπλέντερ βάζουμε όλα τα υλικά ξεκινώντας από το χυμό πορτοκαλιού και χτυπάμε καλά μέχρι να έχουμε ένα παχύρρευστο smoothie. • Προσθέτουμε λίγο νερό, αν χρειαστεί, για το χτύπημα.

ΥΓΙΕΙΝΟ & ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

Μετά τις γιορτές όλοι θέλουμε να επανέλθουμε στην καθημερινότητά μας και να πετύχουμε ένα ισορροπημένο και υγιεινό πρόγραμμα.
Σύμφωνα με την κα Κατερίνα Βλάχου (Διαιτολόγος-Διατροφολόγος) η υγιεινή διατροφή είναι δυνατή, αρκεί μόνο να αποκτήσουμε κάποιες βασικές διατροφικές συνήθειες και τις κάνουμε τρόπο ζωής μας, όπως:

  • Μικρά και συχνά γεύματα-σνακ (κάθε 3-4 ώρες)
  • Απαραίτητο το πρωινό γεύμα
  • Ελαφρύ γεύμα το μεσημέρι
  • Βραδινό γεύμα (βασικό γεύμα ημέρας) στο σπίτι, υγιεινό και ισορροπημένο.
  • Αποφυγή άσκοπων τσιμπολογημάτων
  • Δεν ξεχνάμε να πίνουμε νερό (2 λίτρα/ημέρα) ή εναλλακτικά ροφήματα βοτάνων χωρίς ζάχαρη
  • Αποφεύγουμε αναψυκτικά και ροφήματα με πρόσθετη ζάχαρη
Το σαββατοκύριακο ή κάποια άλλη μέρα που θα έχετε χρόνο, προετοιμάστε μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού, μεριδοποιήστε τη και φυλάξτε στο ψυγείο ή στην κατάψυξη για ακόμα μεγαλύτερο χρόνο συντήρησης. Έτσι θα έχετε έτοιμο το γεύμα σας, να το πάρετε μαζί, ενώ θα χρειάζεται μόνο ξεπάγωμα. Η προετοιμασία των γευμάτων είναι μια διαδικασία που μπορεί να μοιάζει χρονοβόρα, αλλά στην πραγματικότητα θα σας γλιτώσει από πολύ χρόνο καθημερινά. Τέτοια γεύματα μπορεί να είναι:
  • Μερίδα άπαχο κρέας ή ψάρι (κοτόπουλο, μπιφτέκι, γλώσσα, σολωμός κλπ) με κινόα-ρύζι-όσπριο και λαχανικά επιλογής (ψητά/βραστά ή φρέσκα)
  • Μερίδα όσπριο σε σαλάτα με τόνο ή τυρί ή ψάρι και άφθονα ψιλοκομμένα λαχανικά ή αρακά λαδερό/φασόλια πράσινα με τυρί και 2 κράκερ
  • Μπιφτέκι ή κοτόπουλο με πατάτες φούρνου και σαλάτα.
  • Αυγά βραστά με γλυκοπατάτα ψητή και λαχανικά.
  • Σπαγγέτι ή πένες με ελαφριά κόκκινη σάλτσα και λαχανικά.
Αν πάλι δεν έχετε ετοιμάσει κάτι και χρειάζεστε μια πιο γρήγορη λύση, δοκιμάστε να ετοιμάσετε κάτι από τα παρακάτω:
  • Αραβική πίτα ή τορτίγια με τόνο, αβοκάντο και λαχανικά
  • Αραβική πίτα με τυρί-γαλοπούλα και λαχανικά
  • Σάντουιτς πολύσπορο με μοτσαρέλα, ψητά λαχανικά (μπορεί να έχετε έτοιμα στο ψυγείο σας) και σάλτσα πέστο.
  • Τοστ με σολωμό καπνιστό, τυρί κρέμα και αγγούρι.
  • Τορτίγια με κοτόπουλο (που μπορεί να έχει περισσέψει από άλλο γεύμα) ή αυγό, γραβιέρα, μουστάρδα και λαχανικά.

Χρήσιμες Οδηγίες:

1. Καταναλώστε μικρά και συχνά γεύματα κατά τη διάρκεια της μέρας. Μην ξεχνάτε τα 3 κύρια γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, δείπνο) και 2 με 3 ενδιάμεσα μικρότερα σνακ. 
2. Αποφύγετε τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά και ζάχαρη (τσιπς, πίτσες, λιπαρά κρέατα και αλλαντικά, σάλτσες, γλυκά, αναψυκτικά, χυμούς, νέκταρ, μέλι και μαρμελάδες). 3. Περιορίστε το φαγητό σας σε απλές επιλογές, πχ. άπαχο κρέας, ψητό με σαλάτα. 
4. Καταναλώνετε κυρίως βραστά, ψητά και σχάρας και αποφύγετε τα τηγανητά.
 5. Αρχίστε κάθε γεύμα σας με κατανάλωση μεγάλης ποσότητας σαλατικών και λαχανικών. Αυτό θα σας χορτάσει και θα βοηθήσει στη μικρότερη απορρόφηση του λίπους από τα κρέατα και τα τυριά. 
6. Καταναλώστε καθημερινά τουλάχιστον 5 μικρομερίδες από φρούτα και λαχανικά. 
7. Προτιμήστε γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά. 
 8. Πριν καθίσετε στο τραπέζι πιείτε 1-2 ποτήρια νερό, για να περιορίσετε την όρεξη σας. 
Οποιαδήποτε καθημερινή δραστηριότητα που περιλαμβάνει κίνηση, αυξάνει το κάψιμο των θερμίδων και συνεπώς βοηθάει στην απώλεια βάρους. Υγιεινά και ελαφρά πιάτα για κάθε μέρα. Μια καλή αρχή είναι να ελαττώσετε το κρέας και στη θέση του να βάλετε άλλες πρωτεΐνες, όπως ψάρι ή θαλασσινά (γαρίδες, σολομό κ.λπ.) και κυρίως πολλά πράσινα λαχανικά (μπρόκολο, λαχανίδες). 

Προσθήκη στη λίστα αγορών
Φαίνεται ότι δεν έχετε ακόμη κάποια λίστα αγορών. Κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί για να δημιουργήσετε μια νέα λίστα.
Το συγκεκριμένο προϊόν περιλαμβάνεται ήδη σε αυτή τη λίστα.
Το προϊόν προστέθηκε στη λίστα