PRESS KIT & MEDIAΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ 2022
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ 2022

27/06/2022 Πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος νοιάζεται για τον Άνθρωπο, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον;

Μέσα από τις «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2021», που έκαναν τη διαφορά τη χρονιά που πέρασε.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος και το 2021, βρέθηκε με αγάπη και φροντίδα δίπλα σε όλα όσα έχουν αξία, μέσα από ενέργειες για τον Άνθρωπο, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον.  Και για άλλη μια χρονιά απέδειξε στην πράξη τον σκοπό της: να δίνει τον καλύτερό της εαυτό για να κάνει τη διαφορά στις ζωές των συνανθρώπων μας. 

Οι «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2021» που πραγματοποίησε, αποτελούν μέρος ενός ολοκληρωμένου πλάνου πρωτοβουλιών, απαντούν στα κριτήρια ESG (Περιβάλλον – Κοινωνία – Εταιρική Διακυβέρνηση) και επιβεβαιώνουν έμπρακτα πως η αγάπη, η φροντίδα και το αίσθημα αλληλεγγύης βρίσκονται στο DNA της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Δράσεις φροντίδας για τον Άνθρωπο
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ νοιάζεται έμπρακτα για την κοινωνία και υποστηρίζει με συνέπεια κάθε της ανάγκη, έκτακτη ή μη. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του 2021, διέθεσε 1 εκατομμύριο ευρώ σε προϊόντα, δράσεις και προγράμματα για περισσότερους από 140 οργανισμούς. Παράλληλα, προσέφερε πάνω από 137.000 υγιεινά γεύματα σε μαθητές σχολείων σε όλη την Ελλάδα, σκορπίζοντας χαμόγελα, μέσα από το πρόγραμμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ που υλοποιεί σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, ενώ παρείχε περισσότερα από 8 εκατομμύρια γεύματα σε τοπικούς φορείς μέσω των «Τροφίμων Αγάπης», του προγράμματος δωρεάς κοντόληκτων τροφίμων.

Διαχρονικά, όμως, η ΑΒ Βασιλόπουλος νοιάζεται και για τους δικούς της ανθρώπους. Τα 14.774 μέλη της μεγάλης ΑΒητικής οικογένειας. Για τους οποίους φροντίζει να διασφαλίζει ένα περιβάλλον εργασίας κατάλληλο για την εξέλιξή τους, ελκυστικό και ταυτόχρονα  ασφαλές με σύγχρονες πολιτικές εταιρικής διακυβέρνησης. Έτσι, επένδυσε συνολικά 22,85 εκατομμύρια ευρώ σε παροχές προς τους ανθρώπους της, και τους προσέφερε 319.403 συνολικές ώρες εκπαίδευσης.

Δράσεις φροντίδας για τα Προϊόντα 
Η ΑΒ νοιάζεται για τα προϊόντα που προσφέρει στους σχεδόν 2,2 εκατομμύρια πελάτες της. Και το 2021, φρόντισε ώστε κάθε τραπέζι και νοικοκυριό να γεμίσει με προϊόντα εκλεκτά, ασφαλή, ποιοτικά και βιώσιμα. Άλλωστε, το 48,56% των πωλήσεων των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας το 2021 αφορά σε υγιεινές διατροφικές επιλογές. Παράλληλα,  συνέχισε τους συστηματικούς ελέγχους σε καταστήματα αλλά και στους προμηθευτές της. 

Τέλος, μαζί με τους Έλληνες παραγωγούς της, που αποτελούν το 90% των προμηθευτών της, ανοίγει νέους δρόμους στην ελληνική πρωτογενή παραγωγή. Μάλιστα, φροντίζει και για την εξέλιξή τους, δίνοντάς τους πρόσβαση σε εργαλεία, τεχνικές και καινοτόμα συστήματα, με το Πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας, το οποίο σχεδίασε και υλοποιεί με το Ίδρυμα Μποδοσάκη και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή, έχοντας ωφελήσει μέχρι στιγμής 234 παραγωγούς

Δράσεις φροντίδας για το Περιβάλλον 
Η ΑΒ Βασιλόπουλος νοιάζεται ουσιαστικά για το περιβάλλον. Γιατί το περιβάλλον είναι το μεγάλο μας σπίτι, που αγαπάμε και φροντίζουμε για τις επόμενες γενιές. Για αυτό και λαμβάνει μέτρα για την προστασία του. 

Το 2021, ηγήθηκε μιας πρωτοβουλίας μαζί με το WWF Ελλάς, με στόχο τη μείωση της σπατάλης τροφίμων κατά 50% έως το 2025. Ταυτόχρονα, έχει δεσμευτεί και για τη μείωση της χρήσης του πλαστικού κατά το ίδιο ποσοστό. Επίσης, τοποθέτησε 360 σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων ΔΕΗ Blue σε 78 καταστήματα. Ακόμη, έχει εγκαταστήσει έξυπνους μετρητές ενέργειας και παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο και σε 24ωρη βάση τη λειτουργία των καταστημάτων, των Κεντρικών Γραφείων και των αποθηκών της, στοχεύοντας στη μείωση της κατανάλωσης της ηλεκτρικής ενέργειας

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος η βιωσιμότητα, η υπευθυνότητα, η φροντίδα, ο σεβασμός και η αγάπη για τον Άνθρωπο, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον αποτυπώνονται σε κάθε της βήμα. Σε καθετί που κάνει όλα αυτά τα χρόνια. Γι’ αυτό είναι εδώ. Για όλους εμάς. Για όλα όσα έχουν αξία. Για τις ανάγκες του σήμερα, αλλά και για το μέλλον μας.

Δείτε αναλυτικά τον Απολογισμό με τις «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2021» της ΑΒ Βασιλόπουλος εδώ.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι.

23/06/2022 Εγκαινιάστηκε η ανανεωμένη πτέρυγα της Παιδοχειρουργικής Κλινικής του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης μετά τη δωρεά της ΑΒ Βασιλόπουλος

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, αποδεικνύει έμπρακτα πως είναι πάντα «εδώ» για τον Άνθρωπο και την κοινωνία. Με πράξεις φροντίδας. Μια τέτοια πράξη φροντίδας, λοιπόν, είναι και η στήριξη που προσέφερε στην Παιδοχειρουργική Κλινική του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης. 

Συγκεκριμένα, η ΑΒ Βασιλόπουλος, με δωρεά στη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση «Ανοιχτή Αγκαλιά», συνέβαλε στην αναβάθμιση του ξενοδοχειακού εξοπλισμού της μονάδας του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης και στην αναμόρφωση των θαλάμων των παιδιών για τη βελτίωση της ποιότητας νοσηλείας τους. Η ανακαινισμένη Παιδοχειρουργική Κλινική του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου, στο οποίο ετησίως νοσηλεύονται σχεδόν 10.000 παιδιά, εγκαινιάστηκε την Τετάρτη 22 Ιουνίου.
 

Η ΑΒ Βασιλόπουλος άνοιξε αυτή τη μεγάλη «αγκαλιά» ώστε, τόσο τα ίδια τα παιδιά κατά τη διάρκεια της νοσηλείας τους, όσο και οι γονείς τους, να μπορούν να βρίσκονται μαζί σε ένα λειτουργικό και περισσότερο οικείο περιβάλλον, το οποίο θα μπορεί να κάνει τη διαφορά και στην ψυχολογία τους. 

Η Γιολάντα Βλάχου, Πρόεδρος του Σωματείου Φίλοι Κοινωνικής Παιδιατρικής/Ιατρικής «Ανοιχτή Αγκαλιά», δήλωσε σχετικά: «Όταν ανοίγει μια ζεστή αγκαλιά για να χωρέσει τις ανάγκες των παιδιών σημαίνει ότι είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε στο κοινωνικό σύνολο. Σ’ αυτό το κάλεσμα προσφοράς ανταποκρίθηκε η ΑΒ Βασιλόπουλος, προσφέροντας τη δυνατότητα καλύτερων συνθηκών νοσηλείας στα σχεδόν 10.000 παιδιά που νοσηλεύονται κάθε χρόνο στην Παιδοχειρουργική Κλινική του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης. Σας ευχαριστούμε θερμά! Η ανταπόκρισή σας στον στόχο μας, μάς δίνει τη δύναμη να συνεχίσουμε.».

Η Αλεξία Μαχαίρα, Υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της ΑΒ Βασιλόπουλος, δήλωσε σχετικά: «Δημιουργούμε ισχυρές συνεργασίες με οργανώσεις όπως η «Ανοιχτή Αγκαλιά», οι οποίες βρίσκονται δίπλα στον Άνθρωπο και την κοινωνία, προσφέροντας φροντίδα και στήριξη. Σήμερα, είμαστε ιδιαιτέρως περήφανοι και χαρούμενοι που εγκαινιάστηκε η ανακαινισμένη κλινική, η οποία θα προσφέρει στους «μικρούς μαχητές» που νοσηλεύονται στην Παιδοχειρουργική Κλινική του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, τη θαλπωρή που τους λείπει όταν βρίσκονται μακριά από το σπίτι τους. Όλοι εμείς στην ΑΒ Βασιλόπουλος παραμένουμε δίπλα στις ανάγκες της κοινωνίας, σε όλη την Ελλάδα, με πράξεις φροντίδας, κάνοντας έτσι τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων.».

Η δωρεά στην «Ανοιχτή Αγκαλιά» αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσφοράς της ΑΒ Βασιλόπουλος σε προϊόντα, δράσεις και προγράμματα για τη μείωση της επισιτιστικής ανασφάλειας, την εκπαίδευση γύρω από την τοπική παραγωγή και την υγιεινή διατροφή καθώς και τη στήριξη ευάλωτων κοινωνικά ομάδων αλλά και της τοπικής κοινωνίας ευρύτερα. Γιατί, η ΑΒ Βασιλόπουλος νοιάζεται για όλα όσα έχουν αξία. Για εμάς. Και για τους γύρω μας.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι. 

09/06/2022 Γιατί η ΑΒ Βασιλόπουλος αποτελεί την κορυφαία «ΑΒ Επιλογή» για μια μεγάλη ποικιλία σε ψάρια;

Γιατί αναγνωρίζεται με 6 Χρυσά Αστέρια Ανώτερης Γεύσης στον διεθνή διαγωνισμό του International Taste Institute (ITI) 

Η ΑΒ Βασιλόπουλος φέρνει όλη τη φρεσκάδα και τη νοστιμιά της θάλασσας στο καθημερινό μας τραπέζι και αναγνωρίζεται για αυτό από το International Taste Institute (ITI) καθώς 3 προϊόντα της σειράς «ΑΒ Επιλογή» -Τσιπούρα, Λαβράκι και Φαγκρί- βραβεύτηκαν για μια ακόμη φορά στον διεθνή διαγωνισμό Superior Taste Awards 2022 με 6 Χρυσά Αστέρια Ανώτερης Γεύσης και «κέρδισαν» την κριτική επιτροπή. 

Πιο συγκεκριμένα, με Βραβείο Ανώτερης Γεύσης 2 Χρυσών Αστεριών τιμήθηκαν:

  • Το προϊόν Φαγκρί «ΑΒ Επιλογή». To πρώτης τάξεως ψάρι, με τη λευκή σάρκα, το οποίο φημίζεται σε όλη τη Μεσόγειο για τη γεύση του. Μεγαλωμένο στην κρυστάλλινη ελληνική θάλασσα, και με υψηλή θρεπτική αξία, αποτελεί κορυφαία ποιοτικά επιλογή και μπορεί να μαγειρευτεί με ποικίλους τρόπους. Ψητό, τηγανητό, ή στον ατμό.
  • Το προϊόν Λαβράκι «ΑΒ Επιλογή».  Το ψάρι, το οποίο είναι γνωστό ως ο «βασιλιάς» των μεσογειακών ψαριών ως προς τη γεύση, με αξεπέραστη διατροφική αξία, γίνεται ο πρωταγωνιστής σε όποιο τραπέζι βρεθεί. Μπορεί να σερβιριστεί ψητό, στον ατμό, αλλά και τηγανητό.
  • Το προϊόν Τσιπούρα «ΑΒ Επιλογή». Ίσως το πιο φημισμένο μεσογειακό ψάρι, και όχι άδικα. Η αξεπέραστη γεύση της, καθώς και τα αμέτρητα πλεονεκτήματα που προσφέρει, καθώς αποτελεί πλούσια πηγή ωμέγα 3 και όχι μόνο, την καθιστούν μία εξαιρετική επιλογή. Οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να σερβιριστεί, είναι αμέτρητοι: ως φιλέτο στον φούρνο, ή τηγανητή, και η λίστα συνεχίζεται.

Τρία εκλεκτά προϊόντα ξεχωρίζουν και εμπνέουν όλους όσοι αγαπούν το φαγητό, αναδεικνύοντας τον πλούτο των ελληνικών θαλασσών, την αδιαπραγμάτευτη ποιότητα της ΑΒ Βασιλόπουλος αλλά και τις αυστηρές προδιαγραφές ελέγχου που ακολουθεί. Την ίδια στιγμή, η βραβευμένη σειρά «ΑΒ Επιλογή» με προϊόντα  που ξεχωρίζουν για τον τρόπο παρασκευής και για τα συστατικά τους, μετρά ήδη περισσότερα από 20 βραβεία και αναγνωρίζεται διεθνώς.  

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι! 

Περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα της σειράς «ΑΒ Επιλογή» που διατίθενται αποκλειστικά στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος και στο AB Eshop, θα βρείτε εδώ.

07/06/2022 Ο Νίκος Λαβίδας νέος Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος

Ο Νίκος Λαβίδας αναλαμβάνει καθήκοντα Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος από τις 20 Αυγούστου 2022. 

Ο Nίκος Λαβίδας έχει διαγράψει μία ιδιαίτερα επιτυχημένη και μακρά πορεία στον κλάδο των τροφίμων, κατέχοντας θέσεις αυξανόμενης ευθύνης. Από το 2009 έως το 2010, εργάστηκε ως Διευθύνων Σύμβουλος στην Kraft Foods Hellas. Στη συνέχεια, εντάχθηκε στο δυναμικό της αλυσίδας σούπερ μάρκετ I&Σ Σκλαβενίτης, όπου μέσα από διαδοχικούς ρόλους, ξεκινώντας από τη θέση του Επικεφαλής Στρατηγικής και Ανάπτυξης έως και τη θέση του Γενικού Διοικητικού Διευθυντή συμμετείχε στην αναδιοργάνωση της εταιρείας, αλλά και σε μια σειρά στρατηγικών εξαγορών που τελικά δημιούργησαν έναν σημαντικό παίκτη μεταξύ των αλυσίδων λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα. Πιο πρόσφατα, ο Ν. Λαβίδας εργάστηκε στην Upfield  ως Γενικός Διευθυντής υπεύθυνος για τις αγορές της Ελλάδας, της Κύπρου, της Αλβανίας καθώς και 10 ακόμη άλλων χωρών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. 

Ο Wouter Kolk, Διευθύνων Σύμβουλος Ahold Delhaize Ευρώπης & Ινδονησίας, δήλωσε σχετικά: «Η τοποθέτηση του Νίκου Λαβίδα στο τιμόνι της ΑΒ Βασιλόπουλος, διακεκριμένης εταιρείας του Ομίλου μας, στον κλάδο του λιανεμπορίου στην Ελλάδα είναι μια ιδιαίτερα θετική εξέλιξη. Η ΑΒ έχει ισχυρά θεμέλια, πρωταγωνιστεί στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, διαθέτει μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων και υγιεινών επιλογών, ενώ διαθέτει και ένα από τα πιο επιτυχημένα προγράμματα πιστότητας. Με τον Νίκο επικεφαλής, η ομάδα της ΑΒ ενισχύεται δυναμικά, με ένα στέλεχος που διαθέτει μακρά και επιτυχημένη πορεία στον κλάδο των τροφίμων. Ο Νίκος, με την εμπειρία και τις δεξιότητες, που αποδεδειγμένα διαθέτει είναι σε θέση να σταθμίσει τις στρατηγικές επιλογές και μαζί με την υπόλοιπη ομάδα, να διασφαλίσουν την άριστη εξυπηρέτηση των πελάτων της ΑΒ. Τον καλωσορίζω στον Όμιλο Ahold Delhaize και στην ΑΒ Βασιλόπουλος.» 

Ο Jesper Lauridsen, Brand President Albert Τσεχίας και Brand Leader για την περιοχή της Κεντρικής & Νότιας Ευρώπης (CSE) δήλωσε: «Με μεγάλη χαρά καλωσορίζω τον Νίκο στην ΑΒ Βασιλόπουλος, ο οποίος θα αναλάβει καθήκοντα Brand President. Θα ενταχθεί σε μία δυνατή ομάδα με έμπειρα στελέχη στον κλάδο του λιανεμπορίου, με στόχο την καθημερινή εξυπηρέτηση εκατομμύρια πελατών.»

Από την πλευρά του, ο Νίκος Λαβίδας δήλωσε: «Είμαι ενθουσιασμένος που κάνω ένα τόσο σημαντικό βήμα για να γίνω μέλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, μιας εταιρείας με τόσο ισχυρή κληρονομιά στην Ελλάδα. Ανυπομονώ να ενώσω τις προσπάθειές μου με την ομάδα της ΑΒ σε αυτή τη συναρπαστική και φιλόδοξη πορεία προς την απρόσκοπτη ανάπτυξή της.»

Στον νέο του ρόλο, ο Νίκος Λαβίδας θα ηγηθεί της ΑΒ Βασιλόπουλος και θα απευθύνεται στον Jesper Lauridsen.   

Η ΑΒητική οικογένεια υποδέχεται με χαρά τον Νίκο Λαβίδα και του εύχεται καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα.

06/06/2022 Πώς αναγνωρίστηκε η στήριξη της ΑΒ Βασιλόπουλος στους ανθρώπους της κατά τη διάρκεια της πανδημίας;

Από τα αριστερά προς τα δεξιά: O Παναγιώτης Παπαδόπουλος, Management Consultant της GEP, ο Χρήστος Διαμαντόπουλος, HRBP Operations & Associate Relations Director της ΑΒ Βασιλόπουλος και ο Γιώργος Λαμπρινός, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της GEP, στα Heal

Με μία σημαντική διάκριση στα Health and Safety Awards 2022

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ που αποδεικνύει έμπρακτα ότι τοποθετεί στο κέντρο τον Άνθρωπο, διακρίθηκε ως WINNER στα φετινά Health and Safety Awards, στην κατηγορία Retail, για την Υποδειγματική διαχείριση COVID-19. Συγκεκριμένα, βραβεύτηκε για την υπηρεσία τηλεφωνικής ιατρικής συμβουλευτικής υποστήριξης 24/7/365 που παρείχε στους εργαζόμενούς της σε συνεργασία με την GEP (Εταιρεία Παροχής Υπηρεσιών Yγείας και Aσφάλειας της Eργασίας στην Ελλάδα).

Από την αρχή της πανδημίας, η ΑΒ Βασιλόπουλος απέδειξε πως είναι ένας εργοδότης που ενδιαφέρεται για τις συναισθηματικές, ψυχολογικές και σωματικές ανάγκες των ανθρώπων του. Και φροντίζει να νιώθουν ασφάλεια και να έχουν όλα τα εφόδια ώστε να αντιμετωπίζουν με ψυχραιμία, αισιοδοξία και ανθεκτικότητα τις πολλαπλές ανατροπές που μπορεί να προκύψουν στη ζωή κάθε ανθρώπου. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, λοιπόν, προσέφερε ιατρική συμβουλευτική υποστήριξη στους εργαζόμενους της ΑΒ στα καταστήματα, τις αποθήκες και τα κεντρικά γραφεία της αλυσίδας.  Μέσω αυτής είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν και για τα προληπτικά μέτρα ασφαλείας, για τυχόν αντιμετώπιση συμπτωμάτων του COVID-19 και τα μέτρα που πρέπει να λάβουν σε περίπτωση απομόνωσής τους. Ταυτόχρονα, έλαβαν πλήρη ενημέρωση για την απολύμανση στον εργασιακό αλλά και στον προσωπικό τους χώρο, καθώς και για την άδεια ειδικού σκοπού. 

Η συγκεκριμένη βράβευση επιβεβαιώνει ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος βρίσκεται δίπλα σε όλους. Mε μικρές αλλά και μεγάλες πράξεις φροντίδας, θέτοντας πάντα ως προτεραιότητα την ασφάλεια και την υγεία των ανθρώπων της, συνεργατών της και πελατών της.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι.

01/06/2022 Πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος έκανε τη διαφορά στον Εθελοντισμό για 12η χρονιά;

Με 235 δράσεις, και με περισσότερους από 6.500 εθελοντές σε όλη την Ελλάδα.

Για 12η χρονιά, η ΑΒ Βασιλόπουλος απέδειξε μέσω της Ημέρας Εθελοντισμού ΑΒ, πως ενωμένοι είμαστε πιο δυνατοί! Με την αξία του εθελοντισμού αλλά και της προσφοράς να βρίσκεται διαχρονικά στο DNA της, οι εργαζόμενοι- εθελοντές της ΑΒ μαζί με πελάτες αλλά και φίλους της, έγιναν «ένα» σε δεκάδες περιοχές της Ελλάδας, για καλό σκοπό.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της Ημέρας Εθελοντισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποιήθηκαν 235 δράσεις σε όλη την Ελλάδα από τα καταστήματα, τις αποθήκες, αλλά και τα κεντρικά γραφεία. Περισσότεροι από 6.500 ενεργοί εθελοντές έδωσαν την Κυριακή 29 Μαΐου τον καλύτερό τους εαυτό και έκαναν τη διαφορά και στον Εθελοντισμό, μα και στις ζωές των συνανθρώπων μας.

Οι δράσεις αγκάλιασαν ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών και μοναδικών πράξεων φροντίδας. Ενδεικτικά: 

Στην Καλαμάτα, πάνω από 80 εργαζόμενοι των καταστημάτων ΑΒ ενώθηκαν σε φιλικό αγώνα ποδοσφαίρου, με τους Παλαίμαχος της Μαύρης Θύελλας, την ιστορική ομάδα της Καλαμάτας, αλλά και παιδιά από την Κιβωτό του Κόσμου. Τα έσοδα από τον αγώνα διατέθηκαν στην Κιβωτό του Κόσμου.

Στο Κερατσίνι, από την άλλη, οι εργαζόμενοι σε συνεργασία με τον δήμο, την πυροσβεστική και την ομάδα προσκοπίνων της περιοχής προχώρησαν σε μία περιβαλλοντική δράση και συγκεκριμένα σε δεντροφύτευση στο Πάρκο «Ανδρέας Παπανδρέου» στον λόφο Σελεπίτσαρι.

Στα κεντρικά γραφεία της ΑΒ Βασιλόπουλος, διοργανώθηκε ένα μοναδικό Φεστιβάλ Εθελοντισμού. Σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό Εthelon, οι εθελοντές και οι μικροί φίλοι της ΑΒ ετοίμασαν activity kits με υλικά ζωγραφικής, τα οποία θα διανεμηθούν σε ΜΚΟ που στηρίζουν παιδιά που έχουν πραγματικά ανάγκη. Παράλληλα, συγκεντρώθηκαν είδη ανάγκης για 4 ακόμη ΜΚΟ (Κέντρο Ειδικών Ατόμων «ΚΕΑ – ΧΑΡΑ», Stray Gerakas – Justice for Animals, ΠΕΜΦΗ και ΛΥΡΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ) για να στηρίξουν τη δράση και το έργο τους.

Στο Άργος, οι εθελοντές, καθάρισαν τον ιστορικό λόφο Ασπίδας στον οποίο βρίσκεται το Κάστρο της πόλης. Ενώ, στο Ηράκλειο Κρήτης, οι εθελοντές του καταστήματος ΕΝΑ σε συνεργασία με την Τράπεζα Τροφίμων Κρήτης προχώρησαν σε ενημέρωση τοπικών σχολείων για τη σπατάλη τροφίμων.

Με το αίσθημα προσφοράς να διαπερνά κάθε πράξη της ΑΒ Βασιλόπουλος αλλά και την αξία του εθελοντισμού να βρίσκεται καλά χαραγμένη στο DNA της, φέτος δημιουργεί για πρώτη φορά ένα μοναδικό Hub Εθελοντισμού για τους εργαζομένους. Μια κοινότητα που θα δημιουργήσει όλη η ΑΒητική οικογένεια. Είναι ο χώρος που θα φιλοξενεί δράσεις εθελοντισμού όλη την χρονιά, ώστε ο κάθε εργαζόμενος να διαλέξει εκείνη που του ταιριάζει καλύτερα και στον χρόνο που τον εξυπηρετεί. Έτσι η προσφορά γίνεται μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων της ΑΒ.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος έδειξε για 12η συνεχόμενη χρόνια πως νοιάζεται και δίνει έμπρακτα το «παρών» με ουσιαστικές πράξεις φροντίδας και αγάπης. Γιατί νοιάζεται για όλα όσα έχουν αξία, για όσα συμβαίνουν γύρω μας, για τους συνανθρώπους μας, για την κοινωνία μας, για τον πλανήτη μας. Και το δείχνει καθημερινά.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι.

24/05/2022 Ποια παραδοσιακά προϊόντα από την ελληνική γη βραβεύτηκαν για την ποιότητά τους στα World Quality Awards 2022;

Πέντε εκλεκτά και αυθεντικά ελληνικά προϊόντα της σειράς «Η ΑΒ κοντά στην ελληνική γη», από τα Κύθηρα, την Κρήτη, την Κοζάνη και τα Φάρσαλα, που αναδεικνύουν τις γεύσεις και τις παραδόσεις του τόπου μας, διακρίθηκαν για την εξαιρετική τους ποιότητα από το Διεθνές Ινστιτούτο Ποιότητας, Monde Selection, και τον διαγωνισμό World Quality Awards 2022

Συγκεκριμένα, η κριτική επιτροπή των φετινών World Quality Awards 2022 απένειμε Χρυσό Βραβείο Ποιότητας για τα Παξιμάδια Λαδιού Κυθήρων και για τα Σταρένια Παξιμάδια Ολικής Άλεσης και Σίκαλης Κυθήρων που παρασκευάζονται στο χωριό Καραβάς ακολουθώντας την τοπική παραδοσιακή συνταγή. Το Χρυσό «σήκωσαν» και τα Κριθαρένια Ντακάκια Πετρόμυλου Ολικής Άλεσης από την Ασή Γωνιά Xανίων Κρήτης, που φτιάχνονται όπως τα παλιά τα χρόνια, με αλεύρι κριθαρένιο ολικής άλεσης, αλεσμένο σε παραδοσιακό πετρόμυλο με ελαιόλαδο και προζύμι. Χρυσές αναδείχθηκαν και οι Φακές ψιλές Κοζάνης, το καλύτερο υλικό για την αγαπημένη μας σούπα ή και σαλάτα! Τα Φασόλια μέτρια Φαρσάλων, βασικό στοιχείο της Μεσογειακής διατροφής, βραβεύτηκαν με Ασημένιο Βραβείο Ποιότητας

Τέσσερις χρυσές και μία ασημένια διάκριση που συμπληρώνουν τις περισσότερες από 20 διεθνείς βραβεύσεις που έχει λάβει η σειρά προϊόντων «Η ΑΒ κοντά στην ελληνική γη» για την εξαιρετική ποιότητα και την ανώτερη γεύση των προϊόντων της. Προϊόντα, τα οποία η ΑΒ Βασιλόπουλος φέρνει με φροντίδα και μεράκι σε κάθε σπίτι, από όλες τις γωνιές της Ελλάδας. 

AB Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι.

12/05/2022 Πώς επιβραβεύτηκε ο μοναδικός κόσμος προνομίων της ΑΒ Plus;

Aπό αριστέρα προς τα δεξιά: η Σύλια Βουλγαράκη, Loyalty & Personalization Supervisor της ΑΒ Βασιλόπουλος, και η Πέννυ Κουτσανέλου, Loyalty & Personalization Associate της ΑΒ Βασιλόπουλος

Με το bronze βραβείο στα Loyalty Awards

Το πρόγραμμα πιστότητας της ΑΒ Βασιλόπουλος, εδώ και 25 χρόνια, προσφέρει μοναδικά προνόμια και οφέλη στους 2,2 εκατομμύρια πιστούς πελάτες της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, για τις καθημερινές τους αγορές, αλλά και μέσα από συνεργασίες που διατηρεί με εταιρείες και οργανισμούς. Για το καινοτόμο, λοιπόν, πρόγραμμα πιστότητας «AB Plus: Ένας κόσμος γεμάτος προνόμια για όλους και τον καθένα ξεχωριστά», διακρίθηκε στην κατηγορία Retail των Loyalty Awards με Bronze βραβείο
 

Το πρόγραμμα πιστότητας AB Plus, ένα από τα πιο ιστορικά της ελληνικής αγοράς, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα για το πώς τα καθημερινά ψώνια γίνονται εύκολα, γρήγορα και κυρίως πιο προσωπικά! Παράλληλα, η ΑΒ Βασιλόπουλος δεσμεύεται να εξελίξει ακόμη περισσότερο το πρόγραμμα πιστότητας, με νέα προνόμια και δυνατότητες, καινοτόμες παροχές, οφέλη αλλά και περισσότερες στοχευμένες προσφορές και περιεχόμενο, για μία πιο προσωποποιημένη εμπειρία και επιβράβευση. Ενώ, επενδύει περαιτέρω στην  ψηφιοποίηση της ΑΒ Plus, ώστε να προσφέρει σε κάθε έναν αυτά που χρειάζεται, όπου και αν βρίσκεται.

Γιατί για την ΑΒ Βασιλόπουλος, κάθε πελάτης είναι μοναδικός. Και η AB Plus είναι μια «πράξη φροντίδας» και αξεπέραστης αγοραστικής εμπειρίας για τους πελάτες, με λύσεις κι επιλογές που βασίζονται στις επιθυμίες του κάθε πελάτη, ξεχωριστά.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι.

12/05/2022 Ποια πολυβραβευμένη σειρά απορρυπαντικών και καθαριστικών ξεχώρισε στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό European Private Label Awards 2022;

Η αποκλειστική σειρά OceaniQ της ΑΒ διακρίθηκε στα Vegan Awards και στα Green Awards 2020

Το ΟceaniQ είναι το brand που έχει φτιαχτεί με σκέψη και συνείδηση. Μας βοηθάει να #allazoumesinithies και κάνει το σπίτι μας, τα ρούχα μας και τα πιάτα μας να λάμπουν, πάντα με σεβασμό στο περιβάλλον. Και τώρα, τα οικολογικά προϊόντα ΟceaniQ αποκτούν μια ξεχωριστή λάμψη! Γιατί, εκτός από “πράσινα”, γίνονται και ασημένια χάρη στα δύο SILVER βραβεία που η καινοτόμα σειρά απορρυπαντικών και καθαριστικών απέσπασε ως Household Care Vegan Product of the Year στα Vegan Awards 2020 και ως Green Home Product of the Year στα Green Awards 2020! 

Με μπουκάλια φτιαγμένα 100% από ανακυκλωμένα δίχτυα αλιείας και vegan σύνθεση, η καρδιά της σειράς OceaniQ «χτυπά» στα βάθη της θάλασσας, όπως άλλωστε μαρτυρά και το όνομα της, και συμβάλλει στην προστασία του πλανήτη μας. 

Με λίγα λόγια, πρόκειται για μια σειρά που έχει φτιαχτεί με σκέψη και συνείδηση. Που φροντίζει για να έχουμε καθαρότερες θάλασσες και έναν βιώσιμο υδροφόρο ορίζοντα. Που κάνει τη διαφορά στο περιβάλλον και συμβάλλει σε ένα καλύτερο μέλλον για εμάς και για τις επόμενες γενιές.

Μάθετε περισσότερα για τη σειρά OceaniQ, εδώ.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι.

05/05/2022 ΑΒ Βασιλόπουλος: Η νέα συνεργασία της AB Βασιλόπουλος με το InstaShop φέρνει τα ψώνια στο σπίτι στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, με λίγα μόνο κλικ

Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με το InstaShop, την κορυφαία υπηρεσία on-demand delivery, και ήδη περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης εξυπηρετούνται από την εφαρμογή!

Με εμπειρία 7 ετών και εξειδίκευση στις online πωλήσεις προϊόντων σούπερ μάρκετ, η εφαρμογή InstaShop υπόσχεται μια μοναδική αγοραστική εμπειρία, αντίστοιχη με εκείνη του φυσικού καταστήματος ΑΒ, στις ίδιες τιμές και με παράδοση σε 1 ώρα από τη στιγμή της παραγγελίας. Στην εφαρμογή είναι διαθέσιμα περισσότερα από 10.000 προϊόντα, ενώ δίνεται και η δυνατότητα στον  καταναλωτή, να προσθέσει κάποιο αντικείμενο αφού έχει ολοκληρώσει την παραγγελία, ή να επιλέξει άμεσα και εύκολα αντικατάσταση σε περίπτωση εξαντλημένου προϊόντος. 

Η Αντιπρόεδρος Marketing και Στρατηγικής & Υπεύθυνη Ηλεκτρονικού Εμπορίου της ΑΒ Βασιλόπουλος, Ζέτα Χειμωνίδου, δήλωσε: «Η στρατηγική συνεργασία της ΑΒ Βασιλόπουλος με την InstaShop, μια από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες παραγγελίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, έρχεται να αναβαθμίσει την online αγοραστική εμπειρία των πελατών μας στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη και να εξοικονομήσει χρόνο στα καθημερινά τους ψώνια. Προτεραιότητά μας είναι πάντα να προσφέρουμε επιλογές, λύσεις και ιδέες στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των σύγχρονων  καταναλωτών.».

Ο CEO της InstaShop, Ιωάννης Τσιώρης, δήλωσε: «Είναι μεγάλη μας χαρά που συνεργαζόμαστε με μία από τις κορυφαίες αλυσίδες super market στην Ελλάδα. Δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους Θεσσαλονικείς, αρχικά, και στους Αθηναίους, στη συνέχεια, να κάνουν τις αγορές τους από την άνεση του σπιτιού τους, αξιοποιώντας την κορυφαία τεχνολογία που προσφέρει η πλατφόρμα του InstaShop και την εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων της ΑΒ Βασιλόπουλος. Με μια ποικιλία περί των 10.000 κωδικών και άμεση παράδοση εντός μίας ώρας, φιλοδοξούμε πως μαζί, μέσα από αυτή τη συνεργασία, θα γίνουμε η 1η επιλογή στην παράδοση προϊόντων σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα.».

Μετά την Θεσσαλονίκη και την Αθήνα, η ΑΒ φιλοδοξεί να διευρύνει περαιτέρω το δίκτυο καταστημάτων της στην πλατφόρμα της InstaShop, καθώς και το εύρος κάλυψης της online παράδοσης και σε άλλες πόλεις.

Για να κατεβάσετε την εφαρμογή, πατήστε εδώ

19/04/2022 ΑΒ Βασιλόπουλος: Πράξη φροντίδας για το Γηροκομείο Αθηνών

Ενόψει του Πάσχα, η ΑΒ Βασιλόπουλος στηρίζει το Γηροκομείο Αθηνών και βρίσκεται στο πλευρό των 140 ηλικιωμένων συνανθρώπων μας που φιλοξενούνται εκεί.

Σε αυτήν την κατεύθυνση, «γεμίζει» το νηστίσιμο και πασχαλινό τραπέζι του Οργανισμού με μια σημαντική δωρεά σε βασικά προϊόντα διατροφής, ανάμεσά τους 60 κιλά μαργαρίνη, 50 κιλά όσπρια, 50 κιλά μαρμελάδα και 26 κιλά κρέας. Με αυτόν τον τρόπο, «γεμίζει» το τραπέζι του Γηροκομείου Αθηνών με φροντίδα, προσφορά και αλληλεγγύη.

Για τους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.

Για να κάνει τη διαφορά στις ζωές τους.

11/04/2022 Γιατί τα Πασχαλινά Αβγά της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι τα πιο «πολύτιμα» από όλα;

Γιατί προσφέρουν αγάπη στα Γενναία Παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ

Ποιο είναι το «πολύτιμο έκθεμα» της ΑΒ Βασιλόπουλος; Τα Πασχαλινά της Αβγά, που για 6η συνεχή χρονιά, είναι αφιερωμένα σε πράξεις προσφοράς, που αλλάζουν τον κόσμο των παιδιών προς το καλύτερο.   

Φέτος, με κάθε αγορά ενός Πασχαλινού Αβγού της ΑΒ, οι πελάτες συνεισφέρουν με 0,30€ για τη στήριξη του έργου της ΕΛΕΠΑΠ, του πρώτου ελληνικού φιλανθρωπικού σωματείου στην Ελλάδα, το οποίο παρέχει υπηρεσίες αποκατάστασης σε παιδιά με αναπηρίες. Ταυτόχρονα, η ΑΒ Βασιλόπουλος διπλασιάζει το ποσό που θα συγκεντρωθεί για τις θεραπείες των γενναίων αυτών παιδιών
 

Με αυτόν τον τρόπο, όλοι μαζί, προσφέρουμε κάτι πολύτιμο ... Αγάπη για τα Γενναία Παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ! 

Τα αβγά διατίθενται σε δύο διαφορετικά μεγέθη (150γρ. & 220 γρ.), με πολύχρωμες παιδικές ζωγραφιές που έχουν επιμεληθεί οι μικροί επισκέπτες του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου. Τα Πασχαλινά Αβγά ΑΒ μπορείτε να τα βρείτε σε όλα τα καταστήματα του δικτύου της ΑΒ, σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας, αλλά και στο AB Eshop.

Τα φετινά Πασχαλινά Αβγά της ΑΒ είναι το πιο «πολύτιμο έκθεμα», γιατί κάνουν τη διαφορά στη ζωή των γενναίων παιδιών της ΕΛΕΠΑΠ. “Αγγίξτε ελεύθερα, λοιπόν, είναι για καλό σκοπό!

Δείτε το ευφάνταστο τηλεοπτικό σποτ της ΑΒ για τα Πασχαλινά Αβγά, με πρωταγωνιστές μικρά παιδιά, εδώ.

AB Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι. 

22/03/2022 AB Βασιλόπουλος: Τι «έφερε σπίτι» το πρόγραμμα “Living Data”;

Ένα Gold και ένα Bronze βραβείο στα Cyber Security Awards για την ασφάλεια της πληροφορίας

Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναγνωρίζει την αξία της ενημέρωσης και της εκπαίδευσης των ανθρώπων της και γύρω από θέματα σχετικά με την ασφάλεια πληροφοριών. Για τον λόγο αυτό και σε ένα δυναμικό και μεταβαλλόμενο digital περιβάλλον, έχει δημιουργήσει το ολοκληρωμένο πρόγραμμα “Living Data”. 

Το πρόγραμμα για την ασφάλεια των πληροφοριών καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεματικών, από την εταιρική συμπεριφορά έως και πρακτικές συμβουλές για την προσωπική ζωή. Βασίζεται σε 4 πυλώνες ενδιαφέροντος -Customer Care, Brilliant Basics, Check before you Trust, Innovate for the Future- και συνεχώς ανανεώνεται για να προσαρμοστεί στα δεδομένα της αγοράς και του κλάδου, με έναν τρόπο προσιτό, ενδιαφέρον και ευχάριστο, για κάθε εργαζόμενο στην ΑΒ. 

Αυτή η φροντίδα για συνεχή εκπαίδευση των ανθρώπων της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, καθώς και η δημιουργία του καινοτόμου και πρωτοποριακού εκπαιδευτικού προγράμματος “Living Data” αναγνωρίστηκαν με δύο βραβεία στα φετινά Cyber Security Awards της BOUSSIAS. 

Πιο συγκεκριμένα, η ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε για το πρόγραμμα “Living Data”: 

  • Gold Βραβείο στην κατηγορία Cyber Awareness 
  • Bronze Βραβείο στην κατηγορία Retail 

Πρόκειται για δύο σημαντικές Cyber βραβεύσεις για το πρόγραμμα “Living Data” και την «ασφάλεια της πληροφορίας» ως μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων της ΑΒ στην «εργασία», στο «σπίτι» ή εν «κινήσει». Για την ενημέρωση, την εκπαίδευση και την επιμόρφωση των ανθρώπων της. Για μια πιο ασφαλή και αειφόρο κοινωνία.      

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι.

29/03/2022 ΑΒ Βασιλόπουλος: Τι κοινό έχουν η μείωση της σπατάλης τροφίμων και του περιβαλλοντικού αποτυπώματος με την αξιοποίηση της τεχνολογίας και το «αρμονικό» lifestyle;

«Αθροίζουν» 12 διακρίσεις σε 4 ξεχωριστούς θεσμούς -Accounting Awards, Circular Economy Awards, Energy Mastering Awards και Healthy Diet Awards- για όλα όσα κάνουν τη διαφορά, σε κάθε πτυχή της δράσης της ΑΒ 

Η ΑΒ Βασιλόπουλος φροντίζει το περιβάλλον σήμερα, για εμάς και για τις επόμενες γενιές, με την υιοθέτηση μια «πράσινης» συμπεριφοράς, τη δέσμευσή της για μείωση της σπατάλης τροφίμων και τις στρατηγικές που εφαρμόζει στις εγκαταστάσεις της για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Την ίδια στιγμή, «μετασχηματίζεται ψηφιακά» μέσα από την ένταξη λύσεων RPA στις λειτουργικές της διαδικασίες, προς όφελος των ανθρώπων της, αλλά και των πελατών της. Και δεν μένει εκεί... Αφουγκράζεται την ανάγκη των καταναλωτών για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, καθώς και την επιθυμία τους για αγορά προϊόντων φιλικών προς το περιβάλλον, και προσφέρει επιλογές, λύσεις και ιδέες για ένα πιο «αρμονικό» lifestyle. 

Αυτά και πολλά παραπάνω αντανακλούν οι διακρίσεις στα Accounting Awards 2022, στα Circular Economy Awards 2022, στα Energy Mastering Awards 2022, αλλά και στα Healthy Diet Awards 2022, οι οποίες «αγκαλιάζουν» ένα εύρος σημαντικών πρωτοβουλιών της ΑΒ. 

Πιο συγκεκριμένα, η ΑΒ Βασιλόπουλος στα Accounting Awards 2022, έλαβε:

  • Gold βραβείο στην κατηγορία Καινοτόμες Διαδικασίες & Πρακτικές Οικονομικής Διοίκησης για τις Καινοτόμες Διαδικασίες Οικονομικής Διαχείρισης μέσω Αυτοματοποίησης RPA

Στα Circular Economy Awards 2022, έλαβε:

  • Τον τίτλο Winner, καθώς συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία retail για τη  Δέσμευση και τις Δράσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος για μείωση της σπατάλης τροφίμων.
  • Gold βραβείο στην κατηγορία Food Waste για το Πρόγραμμα δωρεάς κοντόληκτων τροφίμων, «Τρόφιμα Αγάπης». 
  • Silver βραβείο στην κατηγορία Zero Waste για τη Δέσμευση και τις Δράσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος για μείωση της σπατάλης τροφίμων.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία Recycling (Compost - Materials Recovery) για τα Κέντρα Ανακύκλωσης AB - Μια πρωτοπορία στην προστασία του περιβάλλοντος. 

Στα Energy Mastering Awards 2022, έλαβε: 

  • Gold βραβείο στην κατηγορία Energy Efficiency για τη Στρατηγική εξοικονόμησης ενέργειας εγκαταστάσεων.
  • Gold βραβείο στην κατηγορία BEMS, Building Automations, Smart Building Systems για τα Ευφυή συστήματα διαχείρισης εγκαταστάσεων.
  • Gold βραβείο στην κατηγορία Reduction / Minimization Emissions για τη Μείωση ανθρακικού αποτυπώματος
  • Gold βραβείο στην κατηγορία Energy Conservation για το Στρατηγικό πλάνο βιώσιμης ανάπτυξης
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία Energy Monitoring Technologies για τα Έξυπνα συστήματα παρακολούθησης και διαχείρισης ενέργειας.

Στα Healthy Diet Awards 2022, έλαβε:

  • Gold/Platinum βραβείο στην κατηγορία Healthy Diet Retail Store Service για το Τμήμα Armonia Health and Wellness της ΑΒ Βασιλόπουλος
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία Healthy Diet Online Service για το πρόγραμμα Ο Διατροφολόγος ΣΟΥ είναι εδώ by AB #allazoumesinithies

Δώδεκα ξεχωριστές βραβεύσεις, λοιπόν, που αναγνωρίζουν στην πράξη την καθημερινή αφοσίωση της ΑΒ Βασιλόπουλος να κάνει τη διαφορά, σε κάθε πτυχή της δράσης της καθημερινά, προς όφελος των ανθρώπων της, των πελατών της, της κοινωνίας και του πλανήτη. Για όλα όσα νοιάζεται. Για όλα όσα νοιαζόμαστε, σήμερα, για το αύριο.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι.

22/02/2022 Τα νέα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΒ Βασιλόπουλος

Εκλέχθηκαν τα νέα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΒ Βασιλόπουλος, το οποίο ιστορικά αποτελείται από ανώτατα στελέχη της διοικητικής ομάδας.

Ο Σοφοκλής Γιαννακού αναλαμβάνει καθήκοντα Προέδρου του ΔΣ, ενώ ως μέλη εκλέχθηκαν η Ελένη Προβίδη, VP Legal & Public Affairs της ΑΒ και ο Δημήτρης Αρτικόπουλος, VP Human Resources & Organizational Development της ΑΒ.

Η διοικητική ομάδα έχει την ευθύνη διοίκησης της ΑΒ, τόσο σε θέματα καθημερινής λειτουργίας, όσο και στρατηγικής σημασίας, με Διευθύνοντα Σύμβουλο τον Jesper Lauridsen, Brand President ΑΒ, Albert και Brand Leader για την περιοχή της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης (CSE).
 

17/02/2022 H ΑΒ Βασιλόπουλος λαμβάνει το Σήμα Ισότητας SHARE

Συγκαταλέγεται στις 18 επιχειρήσεις που λαμβάνουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Σήμα για την έμπρακτη προώθηση πρακτικών και πρωτοβουλιών με στόχο την ισότητα των φύλων 

Η ΑΒ Βασιλόπουλος συγκαταλέγεται στις 18 επιχειρήσεις που λαμβάνουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Σήμα Ισότητας SHARE. Το SHARE αποτυπώνει την έμπρακτη προώθηση πρακτικών και πρωτοβουλιών εντός των επιχειρήσεων που έχουν ως στόχο την ισότητα των φύλων. Είναι αποτέλεσμα μιας διετούς προσπάθειας για την προώθηση της εξισορρόπησης της εργασιακής και οικογενειακής ζωής, καθώς και της καλύτερης κατανομής των υποχρεώσεων φροντίδας μεταξύ ανδρών και γυναικών. 

Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανταποκρίθηκε με επιτυχία σε αυτό το «ταξίδι» που περιελάμβανε, μεταξύ άλλων,  την εφαρμογή της μεθοδολογίας που αναπτύχθηκε, την εκπαίδευση και την τελική αξιολόγηση σύμφωνα με τα κριτήρια που «αγγίζουν» 4 πτυχές: την ίση μεταχείριση των δύο φύλων, την ισότητα στη λήψη των αποφάσεων, τη συμφιλίωση επαγγελματικής και ιδιωτικής ζωής για γυναίκες και άντρες, καθώς και την εταιρική κουλτούρα και την ευρύτερη επιχειρησιακή πολιτική

Σύμφωνα, λοιπόν, και με την εισήγηση της ανεξάρτητης Επιτροπής Αξιολόγησης, η ΑΒ Βασιλόπουλος «δίνει σήμα» ισότητας των φύλων, με το SHARE να έρχεται να «επισφραγίσει» τη δέσμευση της αλυσίδας σουπερμάρκετ να προωθεί διαρκώς τον διάλογο για τη διαφορετικότητα, την ενσωμάτωση και τη συμπερίληψη. 

Σε αυτό το πνεύμα, ο Δημήτρης Αρτικόπουλος , VP of Human Resources & Organizational Development της ΑΒ Βασιλόπουλος, σημείωσε: «Νιώθουμε χαρούμενοι και υπερήφανοι για την απονομή  του Σήματος Ισότητας SHARE. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αντανακλά όλες εκείνες τις απαραίτητες -και θεμελιώδεις- αρχές για τη σύγχρονη κοινωνία. Για τον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο. Για τη σύγχρονη αγορά εργασίας. Δίνει φωνή και δύναμη για τη δημιουργία ενός συμπεριληπτικού οικοσυστήματος που χρειάζεται τις γυναίκες -αλλά και τους άντρες- για να εξελιχθεί και να κάνει το επόμενο βήμα.». 

Το Σήμα Ισότητας SHARE επιβεβαιώνει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η ΑΒ Βασιλόπουλος ως εργοδότης. 

Αναγνωρίζει πως είναι μια ομάδα από διαφορετικούς, μοναδικούς ανθρώπους. Ενθαρρύνει τους ανθρώπους της να είναι όσα ήδη είναι, αλλά και όλα όσα θέλουν να γίνουν, στην επαγγελματική και την ιδιωτική τους ζωή. Και πιστεύει ότι η ισότητα των φύλων, σε ένα σύγχρονο επαγγελματικό περιβάλλον, πρέπει να πάψει να είναι ζητούμενο. 

Για τον λόγο αυτό, η ΑΒ Βασιλόπουλος «κάνει SHARE» τη διαφορετικότητα και την ενσωμάτωση, την αποδοχή, την ένταξη χωρίς αποκλεισμούς.  

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι!

04/02/2022 Ο Βασίλης Σταύρου αποφάσισε να αποχωρήσει από την ΑΒ Βασιλόπουλος

Μετά από 28 χρόνια καριέρας στην ΑΒ Βασιλόπουλος, ο Βασίλης Σταύρου ανακοίνωσε την απόφασή του να αποχωρήσει από την εταιρεία, όπου ασκούσε καθήκοντα Brand President από το 2018.

Ο Βασίλης Σταύρου ξεκίνησε στην ΑΒ το 1994. Στη μακρά πορεία του στον Όμιλο, διετέλεσε, μεταξύ άλλων, προϊστάμενος  Ποιοτικού Ελέγχου στη Διεύθυνση Αγορών, Γενικός Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Ανθρώπινου Δυναμικού και  Αειφορίας για την Νοτιοανατολική Ευρώπη & Ινδονησία, καθώς και Brand President της Mega Image στην Ρουμανία.

Για την αποχώρηση του Βασίλη Σταύρου, ο Wouter Kolk, Διευθύνων Σύμβουλος Ahold Delhaize Ευρώπης & Ινδονησίας, δήλωσε: «Θα ήθελα με αυτήν την ευκαιρία να ευχαριστήσω προσωπικά τον Βασίλη για τη σημαντική συνεισφορά του στην εταιρεία μας, κατά τη διάρκεια της μακρόχρονης καριέρας του. Είναι γνωστός και σεβαστός για το πάθος του για τους ανθρώπους και το χτίσιμο δυνατών ομάδων. Η βαθιά εμπειρία του στο χώρο του λιανικού εμπορίου και η φροντίδα για τους άλλους είναι μοναδική και θα μείνει αξέχαστη σε πολλούς.».

Η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε αναζήτηση νέου επικεφαλής. Στο μεταξύ, ο Jesper Lauridsen, Brand President Albert και Brand Leader για την περιοχή της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης (CSE), θα αναλάβει την ευθύνη ως Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος και αυτό πέρα από τις τρέχουσες αρμοδιότητές του. Ο Jesper θα συνεργαστεί στενά με την Διοικητική Ομάδα της ΑΒ, με στόχο την απρόσκοπτη ανάπτυξη της εταιρείας, στην ελληνική αγορά.


Για επικοινωνία με την εταιρεία: Αλεξία Μαχαίρα, Υπεύθυνη Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας, τηλ. 210 6608483, amachera@ab.gr 

03/02/2022 Πώς η ΑΒ κάνει τη διαφορά στο μοντέλο του Franchise;

Με 2 καινοτόμα επιχειρηματικά σχήματα και τη διάκριση ως Be Spoken Franchise στον κορυφαίο θεσμό “Franchise Awards 2022”

H ΑΒ Βασιλόπουλος ξεχώρισε στα “Franchise Awards 2022”, τον πλέον καταξιωμένο θεσμό του franchising στη χώρα μας, αφού βραβεύτηκε στην κατηγορία Be Spoken Franchise. Η διάκριση αυτή αποτελεί μία ακόμη αναγνώριση για τα 2 επιτυχημένα, καινοτόμα επιχειρηματικά σχήματα που προσφέρει σε κάθε νέο επιχειρηματία - franchisee που θέλει να κάνει το δικό του ξεκίνημα στον κόσμο του επιχειρείν. Και πάντοτε, με σύμμαχό του την εμπειρία, την αξιοπιστία και την ουσιαστική στήριξη μιας μεγάλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία αναλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος της απαιτούμενης επένδυσης για τη λειτουργία του καταστήματος.

Τόσο τα AB Shop & Go, τα καταστήματα πόλης που βρίσκονται σε κάθε γειτονιά για γρήγορες και εύκολες αγορές, όσο και τα ΑΒ Food Market που λειτουργούν στην περιφέρεια και τη νησιωτική Ελλάδα, αποτελούν μια ελκυστική πρόταση συνεργασίας για όσους επιθυμούν να κάνουν το βήμα που πάντα ονειρεύονταν, ξεκινώντας τη δική τους επιχείρηση. Παράλληλα, προσφέρουν στους πελάτες τη μοναδική αγοραστική εμπειρία ΑΒ, με επιλογές, λύσεις και ιδέες για όλα όσα χρειάζονται.

Ο Wholesale & Affiliate Retail Director της ΑΒ Βασιλόπουλος, Δημήτρης Παπαχρυσάνθου, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε υπερήφανοι για τη σημαντική αυτή βράβευση που επιβεβαιώνει ότι σε μια εποχή υψηλών απαιτήσεων και μεγάλων προκλήσεων, η ΑΒ εξακολουθεί να στηρίζει την ελληνική επιχειρηματικότητα και να δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας. Ενισχύουμε, λοιπόν, ακόμη περισσότερο τη στήριξή μας προς τους ανθρώπους που θέλουν να κάνουν το επόμενο βήμα και θέλουν να «το επιχειρήσουν» έχοντας στο πλευρό τους το πιο ισχυρό όνομα και μια απόλυτα εξειδικευμένη ομάδα. Είμαστε εδώ για εκείνους τους νέους επιχειρηματίες που έχουν μεράκι, όρεξη και διάθεση να επενδύσουν στον τόπο τους, και μαζί θα  κάνουμε το όνειρό τους πραγματικότητα.».

Το δίκτυο franchise της ΑΒ, που σήμερα αριθμεί 267* καταστήματα πανελλαδικά, μεγαλώνει και διευρύνεται συνεχώς. Εξελίσσεται και προσαρμόζεται, ώστε να ενσωματώνει όλες τις σύγχρονες τάσεις και να κάνει τη διαφορά!

Μάθετε περισσότερα στο www.ab.gr/franchise.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι.


*Συγκεκριμένα, το δίκτυο franchise της ΑΒ αριθμεί 82 καταστήματα AB Food Market, 106 καταστήματα AB Shop & Go και 79 καταστήματα AB Shop & Go Shell.

17/01/2022 Πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος γιορτάζει τη συμπλήρωση 100 καταστημάτων AB Shop & Go;

Με τη φιλοδοξία να διευρύνει το δίκτυο καταστημάτων AB Shop & Go με 50 νέα καταστήματα μέσα στο 2022 και να φτάσει τα 250 την επόμενη τριετία!

Με το νέο κατάστημα AB Shop & Go στην Αργυρούπολη (Λεωφόρος Κύπρου 20, 16452), η ΑΒ Βασιλόπουλος γιορτάζει τη συμπλήρωση των 100 καταστημάτων AB Shop & Go, που αποτελούν μικρά καταστήματα πόλης σε πυκνοκατοικημένες περιοχές, με ταχύτητα και ευκολία αγορών.

Από το 2012, η ΑΒ Βασιλόπουλος αναγνώρισε ότι το franchise αποτελεί ένα ανερχόμενο επιχειρηματικό πεδίο με εξαιρετική δυναμική. Σε αυτό το πλαίσιο, δημιούργησε έναν νέο τύπο καταστήματος ευκολίας, τα AB Shop & Go, που προσανατολίζονται στην εξυπηρέτηση των καθημερινών, έκτακτων ή συμπληρωματικών αγορών, προσφέροντας πολλές επιλογές μαζί με ταχύτητα αγορών και φιλική εξυπηρέτηση, και όλα αυτά στο πλαίσιο της γειτονιάς.

Τα AB Shop & Go, αποτελούν μια ελκυστική πρόταση συνεργασίας για κάθε νέο επιχειρηματία που θέλει να κάνει το δικό του ξεκίνημα, έχοντας ως σύμμαχό του την εμπειρία, την αξιοπιστία και την ουσιαστική στήριξη μιας μεγάλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος. 

Συγκεκριμένα, η ΑΒ αναλαμβάνει την αξιολόγηση και υλοποίηση της επένδυσης, την ενοικίαση και τη δαπάνη διαμόρφωσης του ακινήτου, την αγορά του τεχνολογικού εξοπλισμού και την εκπαίδευση του προσωπικού του καταστήματος. Ο υποψήφιος franchisee χρειάζεται να διαθέτει ένα μικρό κεφάλαιο κίνησης, ενώ, παράλληλα, αναλαμβάνει να αποπληρώσει την επένδυση κατά τη διάρκεια του συμβολαίου, καταβάλλοντας μηνιαία δόση για 10 έτη χωρίς πρόσθετες επιβαρύνσεις.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος φιλοδοξεί να διευρύνει περαιτέρω το δίκτυο καταστημάτων AB Shop & Go, με 50 νέα καταστήματα μέσα στο 2022, και να φτάσει τα 250 καταστήματα συνολικά μέσα στην επόμενη τριετία. Με αυτόν τον τρόπο, θα καλύψει την αγορά ευκολίας τουλάχιστον στην Αθήνα, τον Πειραιά και την Θεσσαλονίκη. 

Ο Wholesale & Affiliate Retail Director της ΑΒ Βασιλόπουλος, κ. Δημήτρης Παπαχρυσάνθου δήλωσε σχετικά: «Το ΑΒ Shop & Go απευθύνεται σε όσους έχουν όνειρα, θέληση και διάθεση για επιτυχία. Και σίγουρα σε εκείνους που θέλουν να κάνουν το δικό τους ξεκίνημα στην επιχειρηματικότητα. Σε όλους όσοι, λοιπόν, έχουν το μεράκι να επενδύσουν στην γειτονιά τους, μαζί θα κάνουμε πράξη το όραμά μας σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας: να προσφέρουμε επιλογές, λύσεις και ιδέες που έχουμε επιμεληθεί οι ίδιοι προσωπικά, με προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας, που εμπνέουν καθημερινά όλους όσοι αγαπούν το φαγητό.». 

Μάθετε περισσότερα στο www.ab.gr/franchise

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι.

10/01/2022 Πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος έκανε τη διαφορά στις ζωές των συνανθρώπων μας τη χρονιά που πέρασε;

Με 1.000.000 ευρώ σε προϊόντα, δράσεις και προγράμματα για περισσότερους από 140 Οργανισμούς σε όλη την Ελλάδα 

«Τι θα φάμε σήμερα;». Μια ερώτηση απλή. Καθημερινή. Όχι όμως για όλους. Για εκείνους, λοιπόν, τους συνανθρώπους μας, για τους οποίους το φαγητό σημαίνει πολλά περισσότερα, η ΑΒ Βασιλόπουλος, για το 2021, διέθεσε 1.000.000 ευρώ σε προϊόντα, δράσεις και προγράμματα για τη μείωση της επισιτιστικής ανασφάλειας, την εκπαίδευση γύρω από την τοπική παραγωγή και την υγιεινή διατροφή, καθώς και την στήριξη ευάλωτων κοινωνικά ομάδων, αλλά και της τοπικής κοινωνίας ευρύτερα. 

Με αυτόν τον τρόπο, ενίσχυσε σημαντικά το έργο περισσοτέρων από 140 Οργανισμών, όπως το Μπορούμε, η Τράπεζα Τροφίμων, η ΕΛΕΠΑΠ, η Κιβωτός του Κόσμου, το Χαμόγελο του Παιδιού, η Ανοιχτή Αγκαλιά, το Ινστιτούτο Prolepsis, η Αμερικανική Γεωργική Σχολή, το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, κ.α. 

Η Υπεύθυνη Εταιρικής Υπευθυνότητας και Εταιρικής Επικοινωνίας της ΑΒ Βασιλόπουλος, Αλεξία Μαχαίρα, δήλωσε σχετικά: «Στην ΑΒ, δημιουργούμε διαχρονικά ισχυρούς δεσμούς με Οργανώσεις, Φορείς και τις τοπικές κοινωνίες, στηρίζοντας πρωτοβουλίες που έχουν μετρήσιμα αποτελέσματα για τον Άνθρωπο. Αντιλαμβανόμαστε τις διαφορετικές ανάγκες της κοινωνίας μας και ανταποκρινόμαστε άμεσα, με μια προσέγγιση αξιακή, βαθιά ανθρώπινη και ανθρωποκεντρική και πάντα με πράξεις φροντίδας που στοχεύουν στη μείωση της επισιτιστικής ανασφάλειας. Και έτσι θα συνεχίσουμε, γιατί στην ΑΒ Βασιλόπουλος θέλουμε να κάνουμε τη διαφορά στις ζωές των συνανθρώπων μας.».

Η ΑΒ Βασιλόπουλος φρόντισε για ακόμη μια φορά, ώστε να μη λείψει τίποτα από το τραπέζι εκείνων που το χρειάζονται περισσότερο. Γιατί γνωρίζει ότι το φαγητό δεν είναι απλώς πρώτες ύλες. Είναι μια βασική ανάγκη. Γιατί νοιάζεται για όλα όσα έχουν αξία και θέλει να κάνει τη διαφορά στις ζωές των συνανθρώπων μας.

Μάθετε περισσότερα εδώ

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι.